  • 11. Data: 2012-09-21 09:28:02
    Temat: Re: Moda męska?
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    news:1j4smd63a5kj3.lmc1qqjt5a6x$.dlg@40tude.net...

    > To ja pewnie zawieszam oko na "końcówce" tych, co jeszcze nie zapuścili...

    Kurcze...a co z tymi, co niedawno utyli? Stres, te sprawy?:-)))

    demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    Chiron

  • 12. Data: 2012-09-21 09:39:54
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-09-21 09:28, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

    > Kurcze...a co z tymi, co niedawno utyli? Stres, te sprawy?:-)))

    Ru--aj się więcej.

    qr.a

  • 13. Data: 2012-09-21 09:40:51
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    > To ja pewnie zawieszam oko na "końcówce" tych, co jeszcze nie zapuścili...

    A ja jednak wolę ludziom w oczy patrzeć. Nie na "końcówki".

    qr.a

  • 14. Data: 2012-09-21 11:30:21
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    > Dnia 2012-09-21 09:28, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

    > Ru--aj się więcej.

    No wiesz- tego mi akurat nie brak. Można powiedzieć, że ostatnio to jedyna
    forma ruchu:-)

  • 15. Data: 2012-09-21 13:06:48
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 19 Sep 2012 13:13:01 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Szukam jakiegoś serwisu, bloga, forum o modzie męskiej.
    >
    > Chodzi mi o pomysły, jakieś wskazówki co z czym łączyć, przykłady dostępne
    > w polskich sklepach. Tak dla inspiracji i edukacji też.
    >
    > I najlepiej żeby to nie były koszulki po 1000 zł :P
    >
    > Polecicie coś?

    Nie bardzo kto ma pomóc, szukam sam...

    Na razie mam wstępnie takie:
    http://mr-vintage.blogspot.com/
    http://pawelzegarow.blogspot.com/
    http://casualcollars.blogspot.com/
    http://pewienpan.blogspot.com/
    http://www.szarmant.pl/
    http://notonlytie.blogspot.com/
    http://www.fashionbeans.com/
    http://putthison.com/

    to tak gdyby ktoś kiedy szukał w temacie ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 16. Data: 2012-09-21 14:27:27
    Od: bbjk <b...@g...com>

    http://www.polyvore.com/mens_fashion/group.show?id=3
    025
    --
    B.

  • 17. Data: 2012-09-21 14:33:40
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Fri, 21 Sep 2012 05:27:27 -0700 (PDT), bbjk napisał(a):

    > http://www.polyvore.com/mens_fashion/group.show?id=3
    025

    ale fajne! :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 18. Data: 2012-09-21 16:33:37
    Od: bbjk <b...@g...com>

    Główna strona: http://www.polyvore.com/
    Każda/y może tworzyć swoje zestawy.
    --
    B.

  • 19. Data: 2012-09-21 20:47:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Sep 2012 09:40:51 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2012-09-20 23:48, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > A ja jednak wolę ludziom w oczy patrzeć. Nie na "końcówki".

    W oczy patrzeć brzuchaczowi to raczej trudno Ci będzie. Qrka. Chyba że z
    dakszej odległości, jesli masz dobry wzrok.

    --
    XL

  • 20. Data: 2012-09-21 22:01:06
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    > W oczy patrzeć brzuchaczowi to raczej trudno Ci będzie. Qrka. Chyba że z
    > dakszej odległości, jesli masz dobry wzrok.

    Jakoś se radze.

    qr.a