  • Data: 2014-01-07 12:00:31
    Temat: Re: Moje uprawy - zdjęcia z minionego roku :-)
    Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ten trójniaczek - coś tam nie gra z linkiem, ale znalazlem.

    Dobra robota, patrzac na stopien klarownosci.
    Gdzies czytalem stanowcza opinie, zeby nie zamykac na te oranzadówki
    a na korki ew. ciasne zwitki papieru. I nie chodzi o ew. eksplozje
    gdyby wznowilo fermentacje, a jakosc dojrzewania. Poniewaz slepo
    sie stosuje, nie wiem, jak jest gdy trzymac hermetycznie - jak u Ciebie.

    pozdr serd
    --
    A S