  • Data: 2010-10-25 17:46:34
    Temat: Re: Mole jedzą moje ciało...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "marrgol" 4cc5aebe$0$20994$6...@n...neostrada.pl

    > Prawdopodobnie dostały się tam jako jaja złożone w golarce
    > (albo bezpośrednio na twojej brodzie, jeśli nie golisz się
    > codziennie)

    Nie golę się codziennie -- gapię się w monitor (czy raczej
    w dwa -- dwa dają ogromny zysk w czasie!!!) i gdy mam wolne
    ręce, golę się lub dłubię w zębach nićmi dentystycznymi.

    Ręce myję co pół godziny (lub nawet częściej, wliczając w te
    rachunki ten czas, gdy śpię) zaś twarz rzadziej, ale co dwie
    godziny raczej myję. Kiedyś myłem się od pasa w górę co parę
    godzin -- w restauracjach (w ich WC) czy innych miejscach
    użyteczności publicznej lub w rzekach itp. wodach dostępnych
    dla gawiedzi.

    Gdy zwracano mi uwagę, mówiłem coś w rodzaju -- ,,już wkrótce
    zdechnie wasz komunizm/sowietyzm i wszędzie będą dostępne nie
    tylko tanie toalety, ale i tanie prysznice -- na przykład na
    stacjach benzynowych''... No i komunizm zdechł. ;)

    > albo jako gąsienice, które wylęgły się lub
    > zagnieździły w golarce, albo przylazły skądinąd i przelazły
    > pod tą "niemal szczelną" pokrywką.

    Lazły po szkle, mając obok puszkę po landrynkach -- niższą i mniej
    szczelną? Raczej zalęgły się w golarce!! Nie czyszczę golarek często.
    Mam ich kilka (teraz cztery czynne i dwie rozebrane) więc nie każda
    jest stale w użyciu.

    Czy te larwy są duże?

    > Swoją drogą to, co robisz, jest nieco... dziwne. Obcięte
    > paznokcie i łupież też zbierasz? ;-)

    Gdybym miał kota -- przerabiałbym na jedzenie. ;)

    -=-

    Bestie już niemal zdechły -- nawet przystawienie do szklanki
    drgającej golarki nie wywołuje u nich entuzjazmu. ;) Dwa dają
    znaki życia -- ale słabo dają. :) Najwyraźniej nie zależy im
    na pokazaniu tego, iż wzywają pomocy...

    -=-

    Czyli zalęgły się w golarce... I zostały stamtąd przeniesione jako
    jaja... Albo jako larwy... Ponoć te larwy dużo żrą -- nic dziwnego,
    że szklaneczka taka pustawa... ;)

    I nie zdechły w wyniku drgań nożyka? Może było tak? -- golarka nie była
    używana przez długi czas, bo używałem wtedy innej golarki, ale była pełna
    ,,brody''? Przez te wszystkie lata do tej pory (czyli nie licząc tego
    ostatniego przypadku -- opisywanego tutaj) ani razu nie znalazłem mola
    w pojemnikach, w których mam ,,brodę''...

    --
    ^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
    438
    | 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 .
    . .09 . . 428
    | 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05
    0708 10 1213 .1617 19 . 24 424
    P|l 720 02 1314 VVDD24 715 V|t 410 01 04
    06 11 1415 18 22 408
    E|/ 710 01 03 05 15 VVVV . 709 |r 400 03