  • Data: 2019-08-05 15:01:19
    Temat: Re: Mrówki
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.08.2019 o 17:37, Jacek pisze:

    > Cierpliwość.
    > Musisz poszukać, którędy chodzą. U mnie okazało się po kilku dniach
    > tropienia, że pod parapetem jest szczelina, przez którą mrówki dostają
    > się do środka. Zalepienie silikonem załatwiło temat.
    > Nie sądzę, aby mrówki w mieszkaniu przeżyły bez drogi wyjścia na
    > zewnątrz.
    > Jacek

    Chyba wiem skąd wyłażą, przy przewodzie grzejnika w kuchni jest taka
    niewielka dziura i stamtąd wyłażą . Ktoś mi poradził posmarować ich
    trasę wędrówek octem, tak i też zrobiłem. Niestety, jedyny skutek to
    taki że porzuciły szlak grzejnik-kosz na śmieci i zaczęły się rozłazić
    po całej kuchni. Używałem już muchozolu, dedykowanej trucizny, wszystko
    na nic. Spróbuję z tym silikonem, albo pianką poliuretanową, dzięki.