    Date: Wed, 15 Jul 2015 10:28:39 +0200
    From: FEniks <x...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Mycie zmywarki

    W dniu 2015-07-15 o 08:02, krys pisze:

    > Z czasów reserczu pamietam, że wczorajszy bosch to dzisiejszy siemens.
    > Znaczy się, nowosci wchodziły na rynek jako siemens, a potem było to samo
    > jako starszy model z innym logo;-)

    Ja z czasów swoich poszukiwań pamiętam, że trudno było odróżnić jedno od
    drugiego. Nawet modele o różnych numerach niewiele się między sobą
    różniły, bo producent zmieniał numerację w zależności od dystrybutora,
    któremu sprzedawał. Taka polityka cenowa - to samo w jednym sklepie
    kosztowało trochę inaczej niż w innym, ale teoretycznie to nie był ten
    sam model, bo miał inny numer.

    > Pod uszczelkę nie, jest w uszczelce taka fałdka, w której ewentualnie
    > mogłoby się coś zbierać, ale jest czysta.

    Pozwoliłam sobie wyszukać Twojego modelu po numerze i już widzę znaczącą
    różnicę - Twoja jest niezabudowana. To może mieć wpływ na mocowanie
    uszczelki. Ciekawe, czy Basia ma zabudowaną.
    Tak czy inaczej radzę zaglądać do uszczelek, bo mogą po jakimś czasie
    kryć nieprzyjemne niespodzianki.

    Ewa