    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myjka do okien
    Date: Thu, 23 Jul 2015 14:21:16 +0200

    On 2015-07-23 12:39, EiNStEiN wrote:
    > Witam
    > Jako że tutaj jakoś ludzie są bardziej aktywni nic na p.r.dom zapytam:
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów korzystał z myjki do okien Karcher WV
    > 2 Plus zastąpiła ona starszy model WV 50 Plus. Dokładnie chodzi mi o
    > smugi na oknach. W sieci jest sporo komentarzy, ale wiadomo jak to jest.
    > Do mycia a 3 drzwi balkonowe oraz 11 szerokich okien.
    > Kiedyś w Castoramie było stoisko do testowania takiej myjki ale jakoś
    > byłem skupiony na czymś innym. Teraz zainteresowałem się tematem a nie
    > chciałbym kupować kota w worku.

> [...]

    Widziałem kiedyś gdzieś na YT test ale pewnie starszego modelu.
    Blado wypadała.
    Szukając jakiegoś dobrego/szybkiego sposobu na mycie okien w domku i
    ostatnio po prostu wziąłem myjkę ciśnieniową i poleciałem po całości
    samą wodą.
    Efekt - rewelacyja!
    Z tym, że nastepnym razem dodam jakiś środek zmiękczający wodę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info