    Subject: Re: Myjki elektryczne do okien - warto? Nie warto?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Date: Sat, 12 Jun 2021 02:20:00 +0200

    W dniu 2021-06-11 o 23:38, FEniks pisze:

    > Bez sensu. Szkoda pieniędzy i miejsca w szafie. Wiem, bo też się
    > niestety kiedyś skusiłam.
    >
    > Przydaje się to jedynie do mycia niemal czystych szyb wewnątrz (nie
    > okien!) i ewentualnie luster w domu. Brudne szyby z zewnątrz oraz okna w
    > całości najlepiej i tak umyć ręcznie.

    OK-ej, dzięki za sugestie. A orientuje się ktoś, czym zastąpić ten
    oryginalny koncentrat do mycia? Nie jest on co prawda jakoś przesadnie
    drogi, bo ze 20 zł za butelkę 500 ml, ale na ile starcza taka objętość i
    co to w ogóle jest za substancja? Jest tego jakiś sensowny zamiennik?
    Pytam teraz już tak ogólnie, w kwestii mycia okien / szyb, czym to
    zrobić najlepiej / najefektywniej (tak, wiem, że można też denaturatem i
    gazetami...).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/