    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Nasiona truskawek...
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Sun, 13 Jul 2014 21:39:48 +0200

    Dnia Sun, 13 Jul 2014 16:45:37 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    PUgZvI/AAAAAAAAf_Q/BWKrP4-CTUg/w1219-h685-no/IMG_532
    5.JPG

> [...]
    > pędami zamiast włosów lub bananem w miejscu nosa.
    >
    > Zwracam się też do Was, Internauci!
    >
    > Weźcie ster w swoje ręce, przejmijcie współodpowiedzialność za Naturę i
    > wszystko, co w nas jeszcze naturalne i ludzkie.
    >
    > źródło: http://www.maya.net.pl/opinie.php?LANG=pl&sub=listy&
    id=594

    > Zespół IGYA dotarł do wytłumaczenia tego zjawiska:
    >
    > - Kiełkowanie nasion wewnątrz owoców wynika z nieprawidłowego
    > przechowywania - mówi Jacek Dyśko z Instytutu Warzywnictwa w
    > Skierniewicach. - Sugeruje to, że pomidor długo leżał w cieple i wilgoci
    nstwo-zywnosci/zywnosc-modyfikowana-genetycznie/681-
    pomidor-hybryda

    > Pani Kotwicka na tropie Yeti...
    > :-D
    > :-D
    > :-D
    > :-D
    > :-D

    U mnie takie "gie-em-o" co rusz w pomidorach kiełkuje, a to z powodu, że
    notorycznie nie nadążam ze zbiorem w miarę dojrzewania owoców, więc w tych
    przejrzałych, wiszących długo na krzakach, nasionka mają czas dojrzeć - no
    to w wilgoci i ciepełku sobie kiełkują, nic innego do roboty przecież nie
    mają :-)
    W Twoich truskaweczkach podobnie :-)