  • Data: 2018-08-10 11:34:03
    Temat: Re: Naturalna klimatyzacja
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    >> Da się dom i las jakoś połaczyć?
    >
    > Kupujesz dom z dużą działką.
    > Sadzisz drzewka dookoła.
    > Czekasz 30 lat.
    > Zrobione.

    Dokładnie tak zrobiłem! W grudniu minęło 30 lat odkąd zamieszkałem
    tu gdzie mieszkam. W tym czsie porosły drzewa wyższe od domu, które
    ocieniają dach i sprawiają, że pokrycie ma temperaturę powietrza,
    a nie ciała doskonale czarnego traktowanego struminiem energii
    jedengo kawuha na metr kwadratowy. W środku da się normalnie żyć.
    A przed domem (właściwie za), to już jest całkiem jak u mistrza Jana
    z Czarnolasu.

    > Ja mieszkam, i zapewne nie tylko ja. Ale:
    >
    > Najbliższy sklepik: 10km
    > Najbliższa stacja benzynowa: 25km
    > Najbliższy dentysta: 60km
    > Najbliższe lotnisko: 100km
    >
    > A to zdaje się całkiem niekompatybilne z wymogami które
    > podawałeś w poprzedniej wiadomości.

    Do najbliższego dentystym mam jakieś 300 metrów (ale używam dalszego),
    W promieniu kliku kilometrów kilka dużych sklepów (sklepików brak),
    Takoż ze stacjami benzynowymi. Lotnisko 25 km, choć starają się, by
    było sto (starają się od 40, więc mam nadzieję, że z tych starań nic
    nie wyjdzie).

    Jarek

    --
    Najbliższy czynny taras widokowy dla odprowadzających znajduje się we Wrocławiu.