  • Data: 2018-05-30 13:17:27
    Temat: Re: No Kogutek/Zenek zobaczę co Twoje rady warte;)
    Od: anhin <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie jeszcze mam:
    > 4 krzesła ogrodowe plastykowe mam- czy epoksydową je malować czy nie?
    > Pytam bo farba ta z plastykowych tacek(tych do malowania wałkiem) po zaschnięciu
    odłazi bez problemu to i obawę mam czy z krzeseł nie zlezie

    raczej nie ma szans. Żadnego tworzywa termoplastycznego nie pomalujesz
    ani trwale nie skleisz epoksydem. Co do malowania, można spróbować użyć
    primera (do wyguglania -primer epoxy) ale osobiście mam fatalne
    doświadczenia z promerem Rustoleum; być może są lepsze. Tym niemniej i
    tak czeka Cie zmatowienie i być może wytrawienie powierzchni. Żmudne
    zajęcie i chyba nieopłacalne.

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com