eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 8 Jul 2021 04:47:12 -0700 (PDT)
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 8 lipca 2021 o 12:59:53 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...
    > Hmm, szacunek ma polegac na tym, ze do kazdej podawanej informacji daje
    > sie linka?
    > No to nikt tu nikogo nie szanuje.
    >
    > Ale prosze bardzo:
    > google -> ilosc produkowanego miesa
    > i np pierwszy link:
    > https://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news%2C32721
    %2Craport-wiekszy-
    > dobrobyt-i-wieksza-konsumpcja-miesa-na-swiecie.html
    >
    > BTW ja nic takiego nie sugerowałem, jakoby krowom miało wody w wisle
    > brakowac.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
    > sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert
    Jak nie sugerowales że przez zwierzęta nie wysychają rzeki to po co robisz aferę że
    wodę trzeba oszczędzać. Zwierzęta hodują ludzie tylko tam gdzie mogą je wykarmić
    czyli tam gdzie jest woda. Znowu się powolujesz na bliżej nikomu nie znanych
    naukowcow. Nie chcesz napisać jak oszczędzasz wodę to chociaż napisz skąd masz
    gwarancję że akurat ci naukowcy na których sie powolujesz mają racje. Jaka poprzednio
    napisałem że niemieccy naukowcy uznali niemcow za wyższa rasę to udawałes że nie
    widziałeś.