  • 71. Data: 2015-01-01 17:06:30
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 15:17:37 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ja bym sobie z toba chetnie podyskutowal, ale niestety forma twojej wypowiedzi nie
    daje możliwosc zrozumienia, co chciałeś powiedzieć. Sprawe ułatwiłoby gybyś nie
    używał skrótów myslowych zrozumialych chyba jedynie dla ciebie, a za to stosował
    podmiot i orzeczenie.

    > b.

    Ob. Budyń. Ty jesteś klerykiem ?
    Nie spotkałem budowniczego o tak wstecznych i nachalnych poglądach.

  • 72. Data: 2015-01-01 17:38:30
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Daj jakieś przykłady że inkwizycja była dobra i spowodowała rozwój
    >ludzkości. Polska na szczęście była poza głównym nurtem inkwizycji. Ale i
    >tak zginęło tutaj za sprawą kościoła bardzo dużo ludzi.

    Zdaje sie ze dyskusje to sie prowadzi inaczej. Raczej to nie działa tak ze
    ja napiszę "kogutek jest głupi" (to przykład, bo tak nie uważam) a kogutek
    ma udowodnic ze nie jest. Jesli ja bym tak pisał, to ode mnie oczekiwałbys
    argumentów na poparcie mojej tezy.
    Zatem jesli cos do inkwizycji masz to opisz tło historyczne, działania i
    rezultaty, ilosc tych powtornych zbrodni w stosunku do ilosci procesów - a
    ja sie ustosunkuje, jesli sie nie bede zgadzał.
    Ale najpierw moze napisz - co to ma wspolnego z kk wspolczesnym?

    b.

  • 73. Data: 2015-01-01 17:51:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 15:08:15 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > no to dobrze ze to zauwazasz, co dziecku chcesz tłumaczyc i jak wychowywac
    > to twoja sprawa, ale to twoje dziecko jest inne od pozostałych, zatem to
    > twoje zadanie je przygotowac do zycia.

    >Dlaczego dziecko nie chodzące na religię jest inne na przykład od dziecka
    >nie chodzącego na zajęcia kółka teatralnego?

    Bo wiekszosc chodzi na religie, i wiekszosc nie chodzi na kolko teatralne.
    Zeby była jasna sprawa -nie mówie ze jest gorsze. Ale rodzic powinien je
    przygotowac na zderzenie z rzeczywistoscią.
    A jak sie dowiaduje z pójdzie do piekła - no cóż -lepiej to wiedziec, niz
    kiedys sie zdziwic.

    >Jeśli dziecko na poziomie pierwszej albo drugiej klasy twierdzi że z
    >jakiegoś powodu inne dziecko jest gorsze to samo tego nie wymyśliło, a że
    >wymyślił za nie je ktoś dorosły. Kilkuletnie dzieci są całkowicie bezbronne
    >przed indoktrynacją. Kościółkowi to wiedzą i uderzają w tych co się bronić
    >nie mogą.

    dyrdymały jakies - dzieci maja to do siebie ze sa okrutne w wyrazaniu o
    innych, a to pojadą po rudym, a to po grubym. Od tego sa rodzice zeby je
    odpowiednio przygotowac. A to nie wina kk ze czasem niektorzy sobie nie
    radzą i za wlasne problemy wychowawcze winią innych.

    Zresztą to wyolbrzymianie problemów - mówimy o alternatywie dla
    chrzescijanstwa, o islamie padło "Oczywiście jeśli przyrównasz to do terroru
    islamskiego, to właściwie
    pikuś" - wyszukujecie jakies pierdoły zupełne w stosunku do alternatyw.
    Jesli nie macie powazniejszych zarzutow, powodów dla ktorego warto zmienic
    chrzescijanstow na islam czy cokolwiek innego to nie wiem o czym gadamy. O
    pierdołach nie specjalnie zamierzam.

    b.

  • 74. Data: 2015-01-01 18:36:41
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 17:51:05 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    > chrzescijanstow na islam czy cokolwiek innego to nie wiem o czym gadamy. O

    Trudno nie zauważyć że większość chodząca na religię wyśmiewa się z mniejszości nie
    chodzącej na religię a nie z jeszcze mniejszej mniejszości chodzącej na kółko
    recytatorskie. Alternatywą dla wierzenia w bajki jest nie wierzenie w bajki a nie
    wierzenie w inne bajki. Gdyby religii uczono jak młodzi ludzie mają 16-18 lat, czyli
    w czasie kiedy posiadają podstawową wiedzę o działaniu świata to już dawno żadnej
    religii by nie było. Islam jest w tej chwili na poziomie rozwoju jaki był w Europie w
    Średniowieczu. Są 500 lat do tyłu i dlatego islamiści postępują tak jak kiedyś
    kościół i chrześcijanie. Idealnym podłożem dla religii są społeczeństwa biedne, słabo
    lub wcale nie wykształcone. A podstawową cechą religijnej indoktrynacji jest
    ogłupianie jak najmłodszych. Ma takie działanie naukową nazwę. Wdrukowanie się to
    nazywa.

  • 75. Data: 2015-01-01 19:08:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ja tam wyrocznią nie jestem ale widzę że funkcjonariusze kościoła sami go zniszczą a
    wg mnie dla ludzkości to ogólnie wyjdzie na dobre?

  • 76. Data: 2015-01-01 19:22:46
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 19:08:33 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Ja tam wyrocznią nie jestem ale widzę że funkcjonariusze kościoła sami go zniszczą
    a wg mnie dla ludzkości to ogólnie wyjdzie na dobre?

    Ogólnie likwidacja religii wyjdzie na dobre. Trzeba będzie na to poczekać tyle że ja
    na pewno nie dożyję. Sądzisz że 100 lat temu funkcjonariusze byli lepsi? Uważam że
    mogli być jeszcze gorsi. Kto był im w stanie wtedy podskoczyć? A 300 albo 500 lat
    temu? Likwidacja będzie związana z brakiem owieczek do strzyżenia. Proces destrukcji
    kościoła już się zaczął. W Polsce też. W jakiś statystykach przeczytałem że w tej
    chwili w Polsce jest ok 80% wierzących. Kilka lat temu było ponad 90.

  • 77. Data: 2015-01-01 20:22:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "hmk" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Ob. Budyń. Ty jesteś klerykiem ?

    nie , katolikiem

    >Nie spotkałem budowniczego o tak wstecznych i nachalnych poglądach.

    Ciesze sie ze mogłem urozmaicić twoje życie :) Właściwie dlaczego
    budowlaniec nie miałby miec konserwatywnych poglądów?

    b.

  • 78. Data: 2015-01-01 20:29:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 10:07, Winiecki pisze:

> [...]
    > Po co pies obsikuje miejsca w których przebywa ??
    > Po co zwierzeta znaczą swoje terytorium ??
    > To samo jest z krzyżami i innymi znakami ideologicznymi. To jest znak
    > dla innych : wara stąd (z miejsca publicznego) !!!! To jest nasze miejsce !!!!
    > Chcesz tu przebywać to musisz robić to co każemy !!!
    > My jesteśmy silni i my tu rządzimy !!!!
    > Nie wchodź w drogę nam i naszym funkcjonariuszom !!!
    > Jednym słowem - klika. Funkcjonariusze religijni uzurpują sobie prawo
    > do narzucania swojej woli wszystkim za pomocą odurzonych narkotykiem.

    Matko co za brednie.

  • 79. Data: 2015-01-01 20:30:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    > Gdyby religii uczono jak młodzi ludzie mają 16-18 lat, czyli w czasie
    > kiedy posiadają podstawową wiedzę o działaniu świata to już dawno żadnej
    > religii by nie było.

    oj naiwny ty....

    >Idealnym podłożem dla religii są społeczeństwa biedne, słabo lub wcale nie
    >wykształcone.

    Chcesz powiedziec ze jestem głupi , ciemny , niewykształcoy i dlatego dałem
    sie ogłupić religijnie? :-))))
    Teorie ze tylko ciemniaki są religijne wala się w zderzeniu z
    rzeczywistością w drobny pył - np. ja jestem dobrym przykładem. Życzycie
    sobie dyskusje na jakis mądry temat np parowanie czanych dziur? :-))) Tak
    dla sprawdzenia "ciemnoty" czarne dziury byłyby w sam raz :)

    b.

  • 80. Data: 2015-01-01 20:31:46
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 20:22:05 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    >
    > Ciesze sie ze mogłem urozmaicić twoje życie :) Właściwie dlaczego
    > budowlaniec nie miałby miec konserwatywnych poglądów?

    Każdy może mieć konserwatywne poglądy. Wysnułem kiedyś tezę że za religię i każdą
    inną działalność człowieka odpowiadają rożne części mózgu. I nie ma pomiędzy nimi
    połączenia. Jak na razie nikt tej tezy nie obalił.