  • 901. Data: 2015-01-15 13:16:54
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Uzytkownik wrote:

    > Nie kościelnym tylko państwowym, a państwowe chyba mogą :)

    Mogą, bo państwowy to nie węzeł małżeński, tylko pożycie pozamałżeńskie. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 902. Data: 2015-01-16 22:04:35
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-01-14 o 21:15, Maniek4 pisze:

    > No to witaj w klubie. :-)

    bez obrazy, w tym akurat wolałabym nie być :)

    --
    "Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

  • 903. Data: 2015-01-16 22:58:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-16 o 22:04, ikka pisze:

    > bez obrazy, w tym akurat wolałabym nie być :)

    A nie, to klub budowlany ogolnie. Tak z grubsza to przewazajaca
    wiekszosc ma delikatne klopoty z budowaniem. :-)

    Pozdro.. TK