  • 391. Data: 2015-01-04 01:02:45
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 00:55:08 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > ROTFL. Takiej odpowiedzi się spodziewałem. Obrazuje ona idealnie
    > podejście katolików do przykazań - wszystko można co nie można, byle z
    > wolna i ostrożna :-D
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    Dialog z jednego austriackiego filmu. Żona nawiedzona nazistka. Mąż luzak. Rozmowa po
    mszy za cośtam ich syna który zginął pod Stalingradem
    Ż. Ksiądz pięknie mówił.
    M. Zapłaciliśmy mu za to.
    Ż. Nasz syn zginął za furera.
    M. Zginął przez furera.
    Ż. Oni tam się bronili.
    M. Tam się bronili Rosjanie, możesz wskazać coś niemieckiego pod Stalingradem.

  • 392. Data: 2015-01-04 01:04:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 00:56, k...@g...com pisze:

    > Ja z wszechświatem się poddałem. Może Ty wyjaśnij jak powstał bóg Bóg. Jak powstała
    istota o nieograniczonych możliwościach, w jednym egzemplarzu od razu dorosły
    osobnik.

    Ja nie wiem, ale wielcy uczeni maja generalnie problem z tym faktem.
    Wy wmawiacie nam ciemnogrod, a sami nie potraficie rozmawiac na poziomie
    naukowym? No to jak mamy rozmawiac?

    Pozdro.. TK

  • 393. Data: 2015-01-04 01:06:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 00:54, Maciek pisze:
    > ROTFL. Takiej odpowiedzi się spodziewałem. Obrazuje ona idealnie
    > podejście katolików do przykazań - wszystko można co nie można, byle z
    > wolna i ostrożna :-D

    Czyli jak mnie napadna za granica to mam sie nie bronic? No wez... :-)

    Pozdro.. TK

  • 394. Data: 2015-01-04 01:08:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 01:02, k...@g...com pisze:

> [...]
    > Ż. Oni tam się bronili.
    > M. Tam się bronili Rosjanie, możesz wskazać coś niemieckiego pod Stalingradem.

    No jakby to wlasnie.

    Pozdro.. TK

  • 395. Data: 2015-01-04 01:22:50
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 01:04:14 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > Ja nie wiem, ale wielcy uczeni maja generalnie problem z tym faktem.
    > Wy wmawiacie nam ciemnogrod, a sami nie potraficie rozmawiac na poziomie

    Nie ma wielkich uczonych zajmujących się bogami. Ujmij trochę bo masz z czego.

  • 396. Data: 2015-01-04 01:32:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 01:22, k...@g...com pisze:

    powstała istota o nieograniczonych możliwościach, w jednym egzemplarzu od razu
    dorosły osobnik.

    > Nie ma wielkich uczonych zajmujących się bogami. Ujmij trochę bo masz z czego.

    Punkt powstania wszechswiata i to co bylo wczesniej to idealny punkt by
    wykluczyc Boga.
    Tym czasem mamy Kopernika zakonnika i wscieklych antykatolikow
    wmawiajacych nam wierzenia w sredniowiecze. Nie trzeba byc szczegolnie
    rozwinietym umyslowo by zauwazyc roznice. Mozemy godzinami rozprawiac do
    dyrdymalach, ale moze zajmimy sie nauka. To ponoc Wasza domena i
    udowodnijmy brak Boga.
    chcesz sprobowac nauki?

    Pozdro.. TK

  • 397. Data: 2015-01-04 01:35:37
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 01:32:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > rozwinietym umyslowo by zauwazyc roznice. Mozemy godzinami rozprawiac do
    > dyrdymalach, ale moze zajmimy sie nauka. To ponoc Wasza domena i

    Chcę. Udowadniaj naukowo że bóg Bóg jest albo że go nie ma. Możesz sobie wybrać
    opcję. Masz wolną wolę.

  • 398. Data: 2015-01-04 01:38:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 01:35, k...@g...com pisze:

> [...]
    dorosły osobnik.

    > Chcę. Udowadniaj naukowo że bóg Bóg jest albo że go nie ma. Możesz sobie wybrać

    Sek w tym, ze nauka nie udowadnia braku istnienia Boga. Myslalem, ze
    jestescie lepiej przygotowani. :-)
    A skoro tak to ide spac.

    Pozdro.. TK

  • 399. Data: 2015-01-04 02:37:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > Ż. Oni tam się bronili.
    > M. Tam się bronili Rosjanie, możesz wskazać coś niemieckiego pod Stalingradem.
    Granica. Granica była niemiecka :->

    Maciek

  • 400. Data: 2015-01-04 03:46:31
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 2015-01-04 o 01:38, Maniek4 pisze:

    > Sek w tym, ze nauka nie udowadnia braku istnienia Boga. Myslalem, ze
    > jestescie lepiej przygotowani. :-)

    Nie da się udowodnić nieistnienia czegokolwiek.
    Ty twierdzisz że istnieje to to udowodnij.