  • 491. Data: 2015-01-05 13:40:56
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 stycznia 2015 10:10:58 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jedyne co masz to swoja wiare w niewiare. Piszesz, ze nie ma Boga choc
    > wcale tego nie wiesz.
    > Rozowe jednorozce? Moze i tak. Daj jakies zrodla historyczne.
    >
    > Pozdro.. TK

    W jednej książce są opisane.

  • 492. Data: 2015-01-05 13:53:40
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 stycznia 2015 12:50:15 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Gdyby mnie zapisali bez mojej woli do jakiejs partii politycznej np.
    > ktorej poglady tak bardzo mnie bola, to z pewnoscia znalazlbym sposob by
    > sie wypisac.
    > Bylaby tez okazja nawciskac katolowi, a co.
    >
    > Pozdro.. TK

    Czy próba uzyskania od katolika informacji na temat wiary zawsze musi się kończyć
    zdaniem " obrażasz moje uczucia religijne"

  • 493. Data: 2015-01-05 14:21:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 11:40, Uzytkownik pisze:

    > Macie prawo krytykować zło, ale nie doszukiwać się zła tam, gdzie go nie
    > ma.
    > To, że Ty popełniasz grzech nie uczestnicząc we mszy nie oznacza, że
    > taki sam grzech popełniam ja. Ja po prostu nie mam problemów z wyborem
    > czy brak uczestnictwa we mszy jest grzechem czy też nie i nie popełniam
    > grzechu nie uczestnicząc.
    > Oczywiście to jest tylko jeden przykład, ale tych przykładów jest cała
    > masa.

    Ale co mnie obchodzi czy chodzisz na msze czy nie?
    Zostales pouczony kiedys tam o warunkach zbawienia, a co z tym zrobisz
    to Twoja sprawa. Nikt na sile Cie nie zbawi.

    > KK chyli się ku upadkowi i kiedyś w ogóle przestanie istnieć, bo na to
    > wskazują statystyki. Z roku na rok jest coraz mniejsza ilość księży,
    > mniejsza ilość kleryków, coraz mniejsza ilość wiernych. Czy mam prawo na
    > podstawie tego stwierdzić tak jak Ty w sposób autorytatywny, że KK to
    > zło, bo się chyli ku upadkowi?

    Masz prawo do kazdego pogladu, tylko co to ma wspolnego z komuna?

    > Dam Ci kolejny przykład. Kiedyś językiem międzynarodowym tak jak obecnie
    > j. angielski była łacina. Niestety język ten jest już prawie całkowicie
    > na wymarciu. Według Twojego rozumowania był zły.

    A przepraszam. Nie spytales mnie o rozumowanie.

    > Każdego dnia na świecie ginie bezpowrotnie ginie jakiś gatunek fauny czy
    > flory. Czy wobec tego one także są złe? Po co więc Katolicy chcą usilnie
    > chronić te wymierające gatunki?
    > Przecież według Waszego toku rozumowania one są złe.

    Ale cos Ty tam sobie uroil jakis tok rozumowania?
    Komuna jako utopijmy system gospodarczy byl zly. Gdyby nie byl zly nie
    bylby utopijny i nie utonalby sam. Nikt komuny nie zlikwiowal. Ona
    zlikwiowala sie sama, glownie za sprawa rewolucyjnych pomyslow
    gospodarki centralnie sterowanej i dziwnym podejsciem do rachunkowosci.
    Jedyny system gospodarczy jaki ma szanse w tym niedoskonalym swiecie to
    jedynie kapitalizm.

    > Kto wtedy odważyłby się stworzyć dokumenty zawierające poufne rozmowy
    > czy nakazy sojuszników?
    > Gdzie na samą myśl wielu polskich dygnitarzy robiło w gacie.
    > Dokumenty nawet gdyby były to i tak banda oszołomów, która chciała
    > powiesić Jaruzelskiego by ich nie dopuściła, twierdząc, że zostały
    > sfałszowane.

    Nie brakuje tez odmiennych historyjek. Dajmy temu spokoj. Nic nigdzie
    nie zapisano to i nie ma o czym rozmawiac.

> [...]
    > nadgorliwych funkcjonariuszy debili, którzy się znęcali, ale to były
    > przypadki jednostkowe.
    > Liczba oficjalnie zabitych i zmarłych w sposób niewyjaśniony w stanie
    > wojennym to 122 osoby. W tym byli zastrzeleni oraz zmarli po odniesieniu
    > ran w trakcie zamieszek.
    > Przeciwnicy stanu wojennego szacują, że osób tych mogło być więcej.
    > Ponad 10 tys. osób internowanych.
    >
    > Porównaj sobie teraz sytuację na Ukrainie, gdzie nie było Jaruzelskiego.
    > Zginęło już ok. 5 tys. ludzi. Kilkanaście tysięcy rannych. Ponad pół

    Ze co?
    A po co ja mam porownywac to z czym kolwiek?
    Twierdzisz, ze komuna nie byla zla, a pozniej podajesz statystyki
    zabitych i zamieszki. No fajna ta komuna, fajna. Przypomnij jeszcze od
    czego zamieszki sie zaczely. Powspominamy sciezki zdrowia w Radomiu, o
    kartkach na zywnosc. O duzych fiatach ktore tego samego dnia po
    opuszczeniu fabryki na gieldzie kosztowaly kilka razy wiecej niz w
    fabryce. Chcesz wiecej takich idiotyzmow?

    > Pedofilia jest złem w każdej kulturze i każdym wyznaniu.
    > Zatem jest to zły przykład.

    Dobry tak samo jak kazdy inny. Co pedofila obchodzi kultura?

    > Jeżeli już chcesz do czegoś przyrównywać to przyrównuj do wyboru osób
    > dojrzałych i świadomych tego co czynią np. homoseksualnych.
    > Jako osoba heteroseksualna, oczywiście z odrazą patrzę na
    > homoseksualistów, ale uważam, że nie mam prawa ich oceniać, a już na
    > pewno oskarżać, tak jak czyni to KK.

    Przestan. Nikt nikogo nie oskarza. A ze kosciol ma odrebne zdanie na ten
    temat to i wielu ma kolejny powod zeby najezdzac.

    Pozdro.. TK

  • 494. Data: 2015-01-05 14:25:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-05 o 13:32, k...@g...com pisze:

    > Coś mi się wydaje ze nikt nie ma prawa do interpretowania boskich praw. Ale mogę
    się mylić. Jednak jeśli nie wolno by było interpretować praw boskich to przekaz " nie
    zabijaj" jest jednoznaczny.

    Kolejny krolik z kapelusza. I tak mozna bez konca....

    Pozdro.. TK

  • 495. Data: 2015-01-05 14:28:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-05 o 13:35, masti pisze:

    > po co? Ciebie pytam. Chyba umiesz przeczytać 3 wyrazy i wyrazić wskazać
    > gdzie to jest napisane? Czy jednak wychodzi, ze nie znasz swojej świętej
    > księgi?
    > A jak ksiądz się myli to nie jest katolikiem?

    To robi sie nudne. Probujecie zapedzic mnie do naroznika wszelkimi
    sposobami. Odpowiem na jedno to zaraz pojawia sie kolejnyu problem.
    Spytales o zabijanie odpowiedzialem. Nie pasuje? Trudno. Poszukaj
    odpowiedzi sam, ale potrzebujesz jej wylacznie do dyskusji. Prawda Cie
    nie interesuje.

    Pozdro.. TK

  • 496. Data: 2015-01-05 14:29:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-05 o 13:38, k...@g...com pisze:

    > Ale nie jest napisane że nie wolno negocjować. Poza tym w większości religii
    istnieją zapisy o ochronie życia. Wychodzi że w historii Świata agresorami zawsze
    byli i są ateiści.

    Wybierz sobie dowolna odpowiedz.

    Pozdro.. TK

  • 497. Data: 2015-01-05 14:32:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-05 o 13:53, k...@g...com pisze:

    > Czy próba uzyskania od katolika informacji na temat wiary zawsze musi się kończyć
    zdaniem " obrażasz moje uczucia religijne"

    Nic nie zrozumialem.
    Pytasz czy jestem wierzacy, czy nie podoba Ci sie sposob jaki ja bym
    wybral do zalatwienia sprawy?

    Pozdro.. TK

  • 498. Data: 2015-01-05 14:34:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 23:35, masti pisze:

    > uwielbiam to podejście. Skoro nie zachowują się jak katolicy to nimi nie
    > sa. Więc katolicy są czyści jak łza.
    > Tylko zapomniałeś zauważyć, że wtedy nie da się już mówić o 95% katolikó
    > w Polsce :)

    Moze za malo sie staraja zeby byc katolikami? Nie mam pojecia co tam
    sobie mysla. Rownie dobrze moze to sposob na zycie, podpieranie sie
    wiara? A co mi do tego tak naprawde?

    Pozdro.. TK

  • 499. Data: 2015-01-05 14:37:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-05 o 09:35, Uzytkownik pisze:

    > Różnica jest taka, że ja mam informację z pierwszego, sprawdzonego
    > źródła, bo bezpośrednio od tego znajomego. Widziałem także dokumenty.
    > Ty natomiast słyszałeś, że "gdzieś dzwonią w kościele, ale nie wiesz w
    > którym", a "może to tylko Ci w uchu dzwoni".

    No skad. Sam widzialem jak bral lapowke. Dawal moj kolega.

    Pozdro.. TK

  • 500. Data: 2015-01-05 14:40:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 23:50, k...@g...com pisze:

    > Najpierw pokaż że jest.

    To juz zostalo napisane wiele wiekow temu, ale Ty nie wierzysz. Skoro to
    zabobony to udowodnij, ze to co napisane nie jest prawda. Ja nie
    potrzebuje udowadniac tego co juz jest.

    Pozdro.. TK