  • 891. Data: 2015-01-14 23:14:30
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > W debilny łeb się pierdolnij z debilnymi pytaniami.

    kolejny raz reagujesz agresją na niewygodne pytania.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 892. Data: 2015-01-14 23:23:08
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 14 stycznia 2015 23:15:00 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > kolejny raz reagujesz agresją na niewygodne pytania.
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Ni4e mój problem ze z rodziny patologicznej pochodzisz i wszystkim czego wtedy nie
    miałeś obciążasz komunę.

  • 893. Data: 2015-01-14 23:30:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Ni4e mój problem ze z rodziny patologicznej pochodzisz i wszystkim czego wtedy nie
    miałeś obciążasz komunę.

    też handlowałeś i kapowałeś jak inni pod peweksami?

  • 894. Data: 2015-01-14 23:52:23
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 14 stycznia 2015 23:30:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > też handlowałeś i kapowałeś jak inni pod peweksami?
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    chuj ci do tego przymule bagienny.

  • 895. Data: 2015-01-14 23:56:10
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 stycznia 2015 22:12:32 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Tubylcy. :-)
    >
    > Wpadnij i daj znac. :-)

    Może się zbratał z tambylcami, uzywa ich gwary i wino w lokalnym sklepie na szklanki
    kupuje;)

  • 896. Data: 2015-01-14 23:58:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > chuj ci do tego przymule bagienny.

    czyli jednak :)

  • 897. Data: 2015-01-15 00:03:10
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 14 stycznia 2015 23:59:03 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > czyli jednak :)
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    jesteś debilem.

  • 898. Data: 2015-01-15 08:03:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    > Nie ma go od dawna. Martwie sie o chlopa. :-)
    >Kurcze z 50km mam do niego może warto wpaść zobaczyć czy mu miejscowi
    >krzywdy nie zrobili;)

    pewnie sie przesiadł na fejsbuka i do dinozaurow nie zaglada

    b.

  • 899. Data: 2015-01-15 09:52:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-14 o 21:19, k...@g...com pisze:
    > A może nikt na to nie wpadł. Nie znam konia co poszedł do pierdla za
    > to że handlował bonami i walutą.
    Ja też nie. W sumie to ja chyba nawet nie znam żadnego konia. Ale
    żadnego więźnia też nie znam. Czyli prawdopodobnie więźniów nie ma i nie
    było :->

    > Za PRL dużo ludzi prowadziło
    > dzialalność gospodarczą, sklepy, stragany, warsztaty naprawiające
    > wszystko, stolarze itp. I wszyscy żeśmy sami prowadzili księgowość.
    > Pierdoliliśmy się z deklaracjami, książkami przychodów a niektórzy z
    > pełną księgowością. W sumie proste to było.
    I ci konie też tak z tą księgowością byli zaprzyjaźnieni?

    > Teraz każdy ma księgową
    > która mu to prowadzi. Wtedy nie było zakazu otwierania biur rachunkowych
    > i ich nie było. Biura pisania podań były a biur rachunkowych nie było. Z
    > dzisiejszego punktu widzenia prawie że nieprawdopodobne.
    Znowu twierdzisz, że czegoś nie było, bo tego nie widziałeś. Znałem
    osobę, która prowadziła księgowość na państwowym, a po godzinach
    dorabiała jeszcze księgowością dla 2-3 "prywaciarzy". Owszem oficjalnego
    biura chyba nie miała :-)

    Maciek

  • 900. Data: 2015-01-15 11:28:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-14 o 13:33, k...@g...com pisze:

    > Można było legalnie od kogoś kupić a raczej wymienić złotówki na bony dolarowe
    banku PKO SA. A za bony można było od kogoś kupić, a raczej wymienić, na używany
    samochód. Nie płaciło się wtedy podatku. Bo przy zamianie płaci się podatek od
    różnicy w wartości tego co się zamienia. US rozliczały wartość bonów według cen
    wolnorynkowych, czyli cen u koni pod pewexem.

    Pieprzysz, za przeproszeniem.
    Bony Pekao to był taki towar, co to tylko Pewex (i może Baltona - nie
    wiem, bo to tylko na wybrzeżu istniało) uznawał.

    Jak chciałeś coś kupić za bony, to albo Cię wyśmiali, albo w bonach cena
    wzrastała o jakieś 100% w porównaniu do ceny w $.

    --
    Pete