  • 791. Data: 2015-01-12 23:34:58
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 23:30:56 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    cenie urzędowej w nieograniczonych ilości. Teraz też od państwa osoba fizyczna nie
    może kupić dolarów w nieograniczonej ilości.

    > może. jeśli będą sprzedawać. tyle, żę mogę kupić od kogkolwiek
    >
    > Wtedy było że PRL nie miał dolarów. Sprzedali węgla za miliard dolców
    > to wagon z pieniędzmi nie jechał do Polski. Sprzedali za miliard węgla to mogli
    kupić kauczuk i jeszcze coś. Jak by nie sprzedali to by nie kupili jeśli by nie
    dostali kredytu w dolarach.

    > a w PRLu miała? tak mały kazio wyobrażał sobie PRL?

    co barwa na kurierze z kurwą na barierze.

    > twierdzileś, żę mogłem. a teraz temu zaprzeczasz
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jesteś debilem

  • 792. Data: 2015-01-12 23:41:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-12 o 23:27, k...@g...com pisze:

    cenie urzędowej w nieograniczonych ilości. Teraz też od państwa osoba fizyczna nie
    może kupić dolarów w nieograniczonej ilości. Wtedy było że PRL nie miał dolarów.
[...]
    rezerwę walutową to ona jest w formie zapisu w jakimś banku a nie banknotów. A debil
> [...]
    barierze.

    > Ja. Mnie było dobrze. Bylem rzemieślnikiem. Nie było zakazu bycia rzemieślnikiem.
    Mastiemu było źle bo jest z rodziny patologicznej.

    Co sie stalo, ze nie jestes rzemieslnikiem?

    Pozdro.. TK

  • 793. Data: 2015-01-12 23:46:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    >
    > Ja. Mnie było dobrze. Bylem rzemieślnikiem. Nie było zakazu bycia rzemieślnikiem.
    Mastiemu było źle bo jest z rodziny patologicznej.

    dla badylarzy wykładowcy uczelni to była patologia. nie chlali z
    towarzyszami, nie kradli.

  • 794. Data: 2015-01-12 23:46:40
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 23:41:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    barierze.

    Mastiemu było źle bo jest z rodziny patologicznej.

    > Co sie stalo, ze nie jestes rzemieslnikiem?

    Teraz nie warto być rzemieślnikiem. Jestem na prywatnej emeryturze. farta miałem i
    dostałem w spadku kilka mieszkań. Sprzedałem i zabezpieczony finansowo jestem do
    końca życia i jeszcze trochę zostanie.

  • 795. Data: 2015-01-12 23:48:28
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 10:10, Maniek4 pisze:

    > Jedyne co masz to swoja wiare w niewiare. Piszesz, ze nie ma Boga choc
    > wcale tego nie wiesz.
    > Rozowe jednorozce? Moze i tak. Daj jakies zrodla historyczne.
    >
    > Pozdro.. TK

    biblia coś o nich wspomina, tak jak i o gryfach ;) a nietoperze zalicza
    do ptaków :)

    --
    "Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

  • 796. Data: 2015-01-12 23:50:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-12 o 23:46, k...@g...com pisze:

> [...]
    dostałem w spadku kilka mieszkań. Sprzedałem i zabezpieczony finansowo jestem do

    No to Ci chyba dobrze?

    Pozdro.. TK

  • 797. Data: 2015-01-12 23:52:56
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 23:46:41 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    dolarów w cenie urzędowej w nieograniczonych ilości. Teraz też od państwa osoba
    fizyczna nie może kupić dolarów w nieograniczonej ilości. Wtedy było że PRL nie miał
> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    No, badylarze nie chlali z towarzyszami i nie kradli. Ale i tak jesteś debilem.

  • 798. Data: 2015-01-12 23:53:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-12 o 23:48, ikka pisze:

    > biblia coś o nich wspomina, tak jak i o gryfach ;) a nietoperze zalicza
    > do ptaków :)

    Wiesz co mnie zastanawia? My sobie gadamy od lat na rozne tematy. Ty
    pojawiasz sie dziwnym trafem w dyskusjach takich jak ta. Nie pamietam
    Cie z tematow budowlanych, a pare lat juz tu pisze.

    Pozdro.. TK

  • 799. Data: 2015-01-12 23:55:02
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 18:56, Budyń pisze:

    > Wszystko mieszasz -wiara nie wymaga żadnych dowodów. Rózne tam informacje typu cuda
    sa dla nas potwierdzeniami, ale znów nie kluczowymi. My uznamy ich autentycznosc po
    zbadaniu zgodnym z wiedzą współczesną, ateista odrzuci - nie ma sprawy - bo tu nie
    chodzi o wiedzę, a wiarę.
    > Gdyby anioł stanął przed tobą, albo cud na twoich oczach sie wydarzył (taki ze
    zadnych wątpliwosci bys nie miał) to miałbyś WIEDZĘ o tym ze duchowy swiat jest tak
    samo realny jak materialny. Ale jeszcze nie wiarę.

    > b.

    Jeśli g... wiesz to wszystko jest cudem... Uważasz, że bardziej
    prawdopodobne jest, że wszelkie prawa zostały zawieszone czy że twoja
    wiedza jest za mała, żeby ten cud ogarnąć?

    --
    "Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

  • 800. Data: 2015-01-12 23:59:54
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 23:50:38 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    i dostałem w spadku kilka mieszkań. Sprzedałem i zabezpieczony finansowo jestem do

    Lepiej być biednym tam gdzie wszyscy są bogaci niż bogatym gdzie są sami biedni.
    Pomimo że mam tyle kasy ile potrzebuję to nie przestałem być człowiekiem i mam
    uczucia. Ogarniająca bieda mnie przeraża.