  • 691. Data: 2015-01-10 13:07:32
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-10 o 12:40, k...@g...com pisze:
> [...]
    po to żeby powtarzać zasłyszane kłamstwa.

    > Gwarantowane 7kg ( górnicy) 4 kg( fizyczni i dzieci) i 2,5kg ( umysłowi, renciści)
    mięsa na osobę. Wyroby garmażeryjne i za przeproszeniem drób bez kartek. Dotowana
    sieć tanich barów gdzie nie trzeba było mieć kartek, tak samo w restauracjach.
    Stosunkowo tanie ryby bez kartek. Jak komuś było mało to droższe mięso z legalnego i
    nielegalnego uboju gospodarskiego. Jak jest deficyt żywności to są kartki na chleb i
    kartofle a nie na mięso. Władza bez problemu mogla zrezygnować z kartek podnosząc
    ceny o kilkanaście procent za pierwszym razem a później co roku o inflację, tak jak
    to się teraz na wolnym rynku dzieje. Ale wtedy motłoch dostający 7 kilogramów
    wyszedłby z kilofami na ulicę. To Ty znasz to z dzisiejszej telewizji. Ja wtedy żyłem
    jako dorosły człowiek. Pamiętam tamte czasy. I tego że nie było źle będę bronił jak
    niepodległości.

    Alzheimer cię Kogutku trafił, skoro pamiętasz taki dobrobyt.
    Bo ja pamiętam wielogodzinne kolejki po cokolwiek. Choćby masło, czy za
    przeproszeniem majtki.

    I połowa ludu pracującego miast i wsi stała w kolejkach zamiast pracować.

    Więc żeby móc cokolwiek oprócz octu kupić, to trzeba było albo to wystać
    w kolejkach albo 'załatwić' - czyli zapłacić jakiemuś
    złodziejowi/cwaniakowi, któremu się dobrze żyje, bo ma 'dojścia'.

    --
    Pete

  • 692. Data: 2015-01-10 14:15:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > [...] Dotowana sieć tanich barów

    [...]

    > I tego że nie było źle będę bronił jak niepodległości.

    No widze. Najbardziej podoba mi sie ta DOTOWANA siec tanich barow i
    bronienie, ze nie bylo zle. W ogole mam szczegolne podejscie do dotowania.
    Do reszty wywodu wybacz, ale sie nie odniose. Dane na temat Twoich
    szczegolnych teorii sa tak oczywiste i powszechne, ze prostowanie tego
    uwazam, za kpine z intelektu.

    Pozdro.. TK

  • 693. Data: 2015-01-10 14:22:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-10 o 13:07, Pete pisze:

> [...]
    > przeproszeniem majtki.
    >
    > I połowa ludu pracującego miast i wsi stała w kolejkach zamiast pracować.

    Miast tak, wsi znacznie mniej. Tym zylo sie najlepiej. Do dzis slysze
    opowiesci jak to bylo dobrze. Po zniwach i wykopkach mozna bylo traktor
    kupic, przyczepe i na malucha starczylo. Dzis wiadomo trzeba ciezko
    pracowac by cos miec. I tacy ludzie nigdy nie beda narzekac na tamte
    czasy. To samo kierowniczka spozywczego, monopolu, czy magazynow WPHW.
    To byli niemal bogowie. Ale ktos, kto pracowal gdzies bez szczegolnych
    znajomosci na robotniczym czy innym, mniej eksponowanym stanowisku
    powodow do narzekan mial znacznie wiecej. Nie dosc, ze pensja mizerna to
    i w kolejkach cale noce na listy trzeba bylo stac, zeby w ogole te
    kartki moc zrealizowac.

    Pozdro.. TK

  • 694. Data: 2015-01-10 17:05:12
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.12.2014 o 14:42, k...@g...com pisze:

    > Może sobie wydrukuję kalendarze i zacznę roznosić.

    Załóż religię, lepszy biznes... Chociaż w Polsce ciężko, bo ta menda
    minister arbitralnie orzeka, co wg niego jest religią a co nie ;)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 695. Data: 2015-01-10 17:13:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.12.2014 o 15:32, Adam pisze:

    > Jutro przyjdzie ksiadz na kolende i bedzie chcial za obrazeczek matki boskiej
    > 50 pln w kopercie :)) To dopiero zdzierstwo :D Kominiarz duzo nie chcial ;)

    Hitchens miał dobrą odpowiedź dla Faceta w Czerni pukającego do drzwi i
    jeszcze chcącego z dziećmi porozmawiać: najpierw wezwać dla niego
    taksówkę a potem policję!

  • 696. Data: 2015-01-10 17:15:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.12.2014 o 12:01, Ergie pisze:

    > To oczywiste. Najbardziej to widać na przykładzie krzyży - niewierzącym
    > one nie przeszkadzają (ot sobie coś wisi) natomiast dla wierzących
    > którzy chwilowo zbłądzili są "wyrzutem sumienia" - i to oni najbardziej
    > protestują - co z punktu widzenia psychologii jest oczywiste - bo to ich
    > boli.

    Czyli nie będziesz protestował, jeśli w publicznych budynkach zaczęto by
    wieszać symbole Kalifatu czy symbole satanistyczne?

  • 697. Data: 2015-01-10 17:16:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.12.2014 o 12:59, Dominik & Co pisze:

    > Oczywiście w praktyce sami wiemy jak to wygląda. Wszystkie kościoły
    > są równouprawnione, ale niektóre są równouprawnione bardziej.

    A niektóre w ogóle... Kościół Latającego Potwora Spaghetti jest
    prześladowany przez katofaszystowskiego ministra :(

  • 698. Data: 2015-01-10 17:22:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.12.2014 o 13:13, Budyń pisze:

    > 100 napisów bank ci nie przeszkadza, a krzyż tak? Czy bank zawłaszcza przestrzen
    publiczną?
    > Jestesmy w kraju, którego kultura oparta jest,
    > czy tego chcesz czy nie, na tradycji chrzescijanskiej.

    Nie, nie jest.

    Na Trygława i Swaroga, jakim trzeba być idiotą, żeby uważać
    "wielkanocne" święconki czy "bożonarodzeniowe" choinki za chrześcijańską
    kulturę!

    Dodam jeszcze topienie Marzanny, polewanie wodą w Lany Poniedziałek czy
    kolędników z turoniem na czele.

    Nawet chrzest jest mocno wypaczonym chrześcijańskim zwyczajem, bo co do
    zasady nie powinien dotyczyć niemowląt...

    Kult maryjny to jak w mordę strzelił kult starosłowiańskiej bogini-matki
    - którego chrześcijanom nie udało się wytrzebić, więc jakiś dawny
    specjalista od marketingu zrobił podmiankę etykiety (podobnie jak w
    przypadku wielkanocnych jajek, za które swego czasu kler gardłem karał).

  • 699. Data: 2015-01-10 17:24:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.12.2014 o 17:30, Maciek pisze:
    > To dlaczego w przestrzeni publicznej widoczny jest praktycznie jeden
    > symbol? Dlaczego np. nauczanie religii w państwowej szkole ograniczone
    > jest do jednej?

    Skoro wiadomo, że jedynym prawdziwym Wszechojcem jest Odyn...

    ;->

  • 700. Data: 2015-01-10 17:27:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.01.2015 o 11:08, masti pisze:

    > który Bóg zmienił 10 przykazań?
    > Wskażesz przy "Nie zabijaj" gwiazdki, przypisy, uwagi etc?

    Ojtam, ojtam - 10 przykazań się nie liczy, bo pochodzą ze Starego
    Testamentu a ten jak wiadomo jest nieważny, bo inaczej księża powinni
    stanowczo tępić wszystkich, którzy jedzą wieprzowinę, zakładają ubrania
    z więcej jak jednego rodzaju przędzy, a za pracę w dzień święty powinni
    kamienować.