eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domO LEDach dawno nie było - widział ktoś listę "niemigających"? › Re: O LEDach dawno nie było - widział ktoś listę "niemigających"?
  • Data: 2015-11-26 11:18:38
    Temat: Re: O LEDach dawno nie było - widział ktoś listę "niemigających"?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "G.S." <s...@s...com.pl> wrote in message
    news:alpine.WNT.2.20.1511260111350.1056@virtual...
    > Hm... no to pewnie trochę mało światła wyjdzie.
    > Nawet bardzo sprawne 11W nie dojdą do strumienia z "dość dobrych"
    > (znaczy nie badziewnych) 20 czy 30W, no i pytanie jest o 'nietanio' :)
    > Ile te 11W mają w lumenach?

    985-1220 w zaleznosci od cri i temperatury barwowej

    > Przypomnę - chodzi o wymianę 40W, ale nie żarówek, lecz CFL.
    > 3x40W(zimne)+ew.3x32W(ciepłe) CFLi w miarę JASNO świeci
    > i tak ma być, wtedy jest "naturalne światło" :D

    obawiam sie ze bedzie problem - poki co 'zarowki' ledowe majace
    powyzej 20W nie robily na mnie dobrego wrazenia

    > Ale żyrandol nie chce rozmnożyć oprawek i LEDami 10W nie da
    > się tego załatać. Na razie 3x10W robią za "oświetlenie

    to juz kwestia estetyki, bo technicznie cos sie da zrobic

    http://allegro.pl/adapter-rozgaleznik-zarowki-zarowk
    a-e27-i5801776258.html

    http://allegro.pl/oprawka-rozdzielacz-rozgaleznik-la
    mp-e27-poczworna-i4994208269.html

    nie wszedzie sie da, w zyrandolu bym sie nie odwazyl, ale
    w warsztacie a nawet w kuchni rozmnozylem sobie oprawki
    dostosowujac do potrzeb

    http://www.picoolio.net/image/7ex
    http://www.picoolio.net/image/7eD
    http://www.picoolio.net/image/7eH