  • 11. Data: 2021-10-27 21:46:49
    Temat: Re: OT - Garnki indukcja.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2021 10:32:51 +0200, Collie napisał(a):

    > Tylko.

    Ja też wszystkie gary w zmywarce, począwszy od "babcinych" emaliowanych.
    Patelnia fiskarsa teflonowa też, ale pewnie niebawem trzeba będzie
    wymienić, bo na nitach już teflon spadł. Ma kilkanaście lat, teflon z
    ciemnego zaczyna się robić brązowawy. Ale jeszcze działa prawidłowo.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2021-10-27 21:49:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2021 11:08:23 +0200, Marek napisał(a):

    > Są garnki z tzw. podwójnym dnem. Nie polecam, nieświadomy użytkownik
    > przy wyjmowaniu ze zmywarki zawsze obleje się wodą która zgromadziła
    > się między warstwami podwójnego dna: woda przeciska się przez
    > zawinięty kołnierz blachy drugiej warstwy dna do tej wolnej
    > przestrzeni między jednym a drugim dnem. Wyjmując garnek widząc że
    > jest pusty nagle jest zaskoczenie, że przecieka z niego woda.
    > Najlepiej aby dno bo monolityczne.

    Są też zgrzewane czy jakoś inaczej robione - w każdym razie jednolity
    laminat. Grube i ciężkie, ale dobre jakościowo.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2021-11-04 14:13:03
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 26.10.2021 o 22:00, Uzytkownik pisze:
    > Jako patriota postanowiłem kupić coś polskiego. No to do sklepu po
    > polskiego Tefala, a tu "zonk". - Made in China.

    To jest złudne niestety.
    Kupując polskiej drożej, niż takie same, nie polskie, nie przykładasz
    ręki do polskiego dobrobytu.
    Impuls do bycia bardziej konkurencyjnym jest w takim przypadku mniejszy.
    Długofalowo jest to niekorzystne oczywiście.
    Zadaniem konsumenta jest kupować najtaniej jak się da.
    Tyle.

    Piłeczka jest po stronie rządu, który powinien odpuścić i zabierać
    przedsiębiorcom dla siebie tyle ile zabiera.

  • 14. Data: 2021-11-07 17:28:39
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26.10.2021 o 22:00, Uzytkownik pisze:
    > po polskiego Tefala

    Wiemy, że francuzów uczyliśmy jeść widelcem ale o tym że Tefla od nich
    przejeliśmy jakoś było cicho ;-)

    --
    Czarek