  • 31. Data: 2014-05-04 22:51:38
    Temat: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 04 May 2014 18:57:48 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > No tyle mogę napisać, że moje dzieci zostaną w USA na zawsze :-) Tyle z
    > tej UE :-) Mnie się już nie chce i nie mam jak sprzedać domu, bo się w
    > ogóle nie opłaca.

    w tym kraju gdzie na edukację trzeba wziąć kredyt większy niż na dom,
    torebka soli fizjologicznej w szpitalu kosztuje 800$ i rząd inwigiluje
    wszystkich obywateli? I ty mówisz, że EU jest do niczego?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2014-05-04 23:16:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > w tym kraju gdzie na edukację trzeba wziąć kredyt większy niż na dom,
    > torebka soli fizjologicznej w szpitalu kosztuje 800$ i rząd inwigiluje
    > wszystkich obywateli? I ty mówisz, że EU jest do niczego?

    ja nei moge pojąć dlaczego kiki nie wysłał dzieci do Chin, tej jak wiele
    razy pisał oazy wolności...

  • 33. Data: 2014-05-05 10:21:02
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Sprzyja bogaceniu społeczeństw, sprzyja wymianie kulturalnej, a także
    > genetycznej, sprzyja większej integracji społeczeństw.

    Buahaahaa! UK, Francja, Holandia - wymiana "kulturowa" i genetyczna jak
    c**j!

  • 34. Data: 2014-05-05 12:52:43
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > w tym kraju gdzie na edukację trzeba wziąć kredyt większy niż na dom,

    Bo to jest inwestycja. Dobre wyksztalcenie = dobra praca, z ktorej
    splacisz kredyt i bedziesz dobrze zyl. Na polskie studiowanie
    potrzebujesz znacznie mniej pieniedzy, ale nasze uczelnie znajduja sie
    gdzies na 400 pozycji w rankingach miedzynarodowych. Z moich znajomych w
    zawodzie pracuje moze z 10%, a dobrze zarabia kilku.

    > torebka soli fizjologicznej w szpitalu kosztuje 800$

    Ile w RP 3.0 kosztuje torebka soli fizjologicznej w SZPITALU? Bo po
    przejsciu przez Ministerstwo Zdrowia, NFZ, ZUS i Bog wie co jeszcze,
    moze sie okazac, ze nawet wiecej.

    > i rząd inwigiluje
    > wszystkich obywateli?

    Jakos nie uciekaja do oazy wolnosci zwanej UE. W ogole nie uciekaja. No
    chyba, ze przed wymiarem sprawiedliwosci.
    Szczerze mowiac nie pogniewalbym sie, gdyby u nas od wezwania policji do
    pojawienia sie tejże uplynelo kilka minut.

    I ty mówisz, że EU jest do niczego?

    Tez tak mowie:-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 35. Data: 2014-05-05 13:01:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 12:52:43 +0200 osobnik zwany Pawel
    \"O'Pajak\" napisał:

> [...]
    > gdzies na 400 pozycji w rankingach miedzynarodowych. Z moich znajomych w
    > zawodzie pracuje moze z 10%, a dobrze zarabia kilku.

    weź może najpierw poczytaj o kredytach studenkich w stanach

    > Ile w RP 3.0 kosztuje torebka soli fizjologicznej w SZPITALU? Bo po
    > przejsciu przez Ministerstwo Zdrowia, NFZ, ZUS i Bog wie co jeszcze,
    > moze sie okazac, ze nawet wiecej.

    wykaż się. znajdź.

  • 36. Data: 2014-05-05 16:03:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pawel "O'Pajak" wrote:
> [...]
    > gdzies na 400 pozycji w rankingach miedzynarodowych. Z moich
    > znajomych w zawodzie pracuje moze z 10%, a dobrze zarabia kilku.

    być moze kiedyś była ale teraz może sie okazać petlą na szyję...

    jeśli wchodzisz w życie z olbrzymim kredytem to jesteś praktycznie skazany
    na zostanie swoistym niewolnikiem pracodawcy.

    niestety w USA zaczynają sie już rozwierać nożyce dochodowe i osoby które
    sie nie urodziły we właściwej kaście nei mają juz żadnych szans na awans
    finansowy.

    Demokracja amerykańska też już jest w gruncie fasadowa, bo realnie kandydują
    tylko ludzie bogaci albo bardzo bogaci, czyli o prawie decydują najbogatsi a
    nie wszystcy obywatele.

    Tak w USA nawet biednym sie żyje w miarę dobrze ale to tylko kwestia
    bogactwa calego pańśtwa.

    > Ile w RP 3.0 kosztuje torebka soli fizjologicznej w SZPITALU? Bo po
    > przejsciu przez Ministerstwo Zdrowia, NFZ, ZUS i Bog wie co jeszcze,
    > moze sie okazac, ze nawet wiecej.

    Problemem jest tylko, że poważna choroba może być wstępem do bankructwa,
    nawet wzglednie zamożnego obywatele.

  • 37. Data: 2014-05-05 18:03:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 16:03:35 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Demokracja ameryka�ska te� ju� jest w gruncie fasadowa, bo realnie
    kandydujďż˝
    > tylko ludzie bogaci albo bardzo bogaci, czyli o prawie decydujďż˝ najbogatsi a
    > nie wszystcy obywatele.

    A Ty pragniesz zeby rzadzil Toba zul spod budki z piwem ? :-)
    Biedny zamiast rzadzic bedzie tylko kombinowal co by tu ukrasc.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2014-05-05 18:07:24
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >A Ty pragniesz zeby rzadzil Toba zul spod budki z piwem ? :-)

    niby nie -ale to ze rządzą bogaci tez ma swoje oczywiste wady. Moze system
    wyborczy oparty o wartość pita byłby ciekawy. Jesli płacisz podatki to masz
    głos w wyborach, jak płacisz dużo to masz wiecej z jakąś górną granicą, np
    max 5 głosów.

    b.

  • 39. Data: 2014-05-05 18:18:00
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 18:07:24 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > niby nie -ale to ze rz�dz� bogaci tez ma swoje oczywiste wady.

    Przede wszystkim to nalezy karac (np. wyrzuceniem z polityki) za niepodjete
    lub podjete ale z odwrotnym skutkiem niz zakladano - obietnice polityczne.
    Program partii powinien byc dokumentem w jakis sposob zatwierdzonym prawnie.
    Kto w partii dziala niezgodnie z nim - powinien zniknac z zycia publicznego
    i odpowiadac karnie przed Sadem.

    Jest to do zrobienia? Jedna ustawa i gotowe - tylko kto z tej rzadzacej
    nami bandy glosowalby "za" ?:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 40. Data: 2014-05-05 19:31:43
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]

    > niepodjete
    > lub podjete ale z odwrotnym skutkiem niz zakladano - obietnice polityczne.

    To powinno być w konstytucji, a jest dokładnie odwrotnie, że mandat jest
    wolni i niezwiązany z wytycznymi wyborców. To ta sitwa solidarnościowa sobie
    wpisała.