    From: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Date: Tue, 11 Dec 2012 18:23:05 +0100
    <ka5n60$g66$3@dont-email.me> <50c6df9b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka72p5$6c6$1@news.task.gda.pl>
    <50c71271$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka73vh$98h$1@news.task.gda.pl>
    <50c7163c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka7gjc$7so$1@news.task.gda.pl>

    news:ka7gjc$7so$1@news.task.gda.pl...

    > Dobrze.
    > Reforma Sluzby zdrowia powinna polegac na zlikwidowaniu obecnie
    > dzialajacej sluzby zdrowia. Zamiast wplat do ZUS na sluzbe zdrowia i
    > ogolnie dotowania, powinnismy dbac o to sami, a za wizyte u lekarza placic
    > normalnie. To jego poglady i wiesz, kiedy chodzi o grype to OK moglbym sie
    > zgodzic. Tym czasem terapia nowotworowa kosztuje tak pewnie z 50 tysi.
    > Zakladam, ze miesiecznie odkladasz sobie w formie jakiegos ubezpieczenia
    > kapitalowego kwote 900zl.

    Narazie nie muszę bo jest tak jak jest, czyli urzędnik za mnie się o to
    martwi i ściąga miesięcznie haracz na niby ubezpieczenie i na jak
    najprawdziwszą wypłatę dla siebie.

    > Wiec na terapie nie daj Boze zbieral bys 55 lat.

    Od tego są dobrowolne ubezpieczenia. Jesteś jurny i mlody, możesz ryzykować
    a jak nie chcesz ryzykować ubezpieczasz się.
    Tydzień temu byłem z mamą w szpitalu. Termin tej wizyty ustalono prawie 1,5
    roku temu. Podczas wizyty powiedziano że konieczna jest operacja ale termin
    operacji za 5 lat..
    Mało tego wcześniej żaden chirurg niczego nie widział dopiero jak poszła
    prywatnie to wyszło.
    I co jej z tego ZUS skoro i tak trzeba chodzić prywatnie aby cokolwiek się
    dowiedzieć o chorobie?

    > Byle zawal to 12 tysi. Czy naprawde Tobie to sie zepnie? Mam pisac o
    > igrzyskach paraolimpijskich?
    A widzisz ameryka pluje na Obame bo wprowadza ubezpieczenia obowiązkowe.
    Paraolimpiada? No i co złego w tym że ktoś niepełnosprawny chce się zmierzyć
    z innym niepełnosprawnym? Mnie to jednak nie interesuje. Każdy widzisz z nas
    ma jakieś swoje kontrowersyjne opinie lub wypowiedział się dość
    kontrowersyjnie. Czy to od razu ma być oceną pozostałych cech osobnika?
    Rozmawiamy o tym co Korwin chce zrobić w sferze gospodarki. Nie interesują
    mnie jego światopoglądy tak samo jak każdego innego polityka.

    >Przypominam tez, ze cukier po wejsciu do UE mial kosztowac trzy razy tyle,
    >bo cos tam.
    Maniek czy ty chodzisz na zakupy? Przed wejściem do unii cukier kosztował
    1,20-1,40zł zaleznie od sklepu i gatunku cukru. Obecnie 3,60-4,30. To nie
    jest trzykrotnie?

    > Jak sobie pomysle to rownie egzotyczny teorii ekonomicznych przypomne
    > sobie wiecej, wlacznie do powrotu parytetu zlota.

    Co do parytetu złota to szczera prawda. Pieniądz ma mieć wartość odwzorowaną
    do czegoś namacalnego, przyjęło się dawno że do złota. Od pewnego czasu
    czosnkowe ludki wymyślili że trzeba to zmienić i mamy teraz wydruk pieniądza
    jak papier toaletowy z myszką miki.

    Marek