  • Data: 2012-10-16 13:56:53
    Temat: Re: Ocieplanie fundamentow
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:4a7c0e7d-d9c8-407b-99bf-50cf3b5a5019@go
    oglegroups.com...

    > Się wtrace;)
    > U siebie dawałem styro od zewnątrez i wewnątrz, siatka klej, i dysperbit 3
    > razy.
    > Wody gruntowe wysokop więc ławy i połowa fundamentów w wodzie stoją.

    A ja nie dałem się zwieść na marketingową papkę i nie mam żadnej izolacji
    ścian fundamentowych (ani tym bardziej ław) ale za to na ścianach
    fundamentowych jest porządna papa SBS 5mm grubości i dopiero na tym stoją
    ściany budynku. Fundamenty sobie czasem stoją w wodzie, czasem nie (wody
    gruntowe mają u mnie bardzo zmienny poziom), ale betonowi stanie w wodzie
    nie szkodzi. Jedyne co dałem to 5cm styro na tej części ściany fundamentowej
    która wystaje ponad ziemię aby mieć równą powierzchnię do wyłożenia płytkami
    i aby się nie odparzały od wilgotnego betonu.

    Pozdrawiam
    Ergie