  • Data: 2016-11-26 21:22:33
    Temat: Re: Ocieplanie piana PUR - grubosc
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

    gobo wrote:
    > Hej,
    > Temat walkowany byl na forum juz kilka razy. Byl dzis u mnie na
    > budowie wykonawca, ktory bedzie mi docieplal poddasze.
    > Buduje dom z poddaszem uzytkowym i z nieogrzewanym strychem. Wybralem

    Ja bym dal na krokwie + 5cm welna. Czemu? Dobrej firmy welna, moze sie nie
    skaszani przez lata, a to lepiej tlumi jak pianka pur. Mieszkam kolo lotniska i
    halas przez dach chyba jest jakis - przez szyby wiadomo ze wiekszy. Pur jest
    lekka a tylko ciezki material dobrze tlumi.

    Zobacz YT, niektorzy nabijaja folie na krokwie a firma WLEWA/ZALEWA taka
    kieszen (z jednej strony wiatroizolacja, z drugich krokwie no i folia). Dzieki
    temu rowno idzie, nie obwisa. Tak piana natryskiwana na juz ciut zaschnieta
    moze robic kieszenie i nawisy. A tak rosnie jak ciasto prawie w gore. Moze byc
    lepiej zbita i nie bedzie odspajac sie pod wlasnym ciezarem podczas gdy jeszcze
    nie zaschla (pierwsze sekudny/minuty od natrysku). Moze od razu p.p folie ale
    nie widac wtedy jak to rosnie? 5cm welny by wytlumic chyba ze i tak cicha
    okolica?

    Moje 3gr.