  • Data: 2016-11-27 10:18:01
    Temat: Re: Ocieplanie piana PUR - grubosc
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 10:11:37 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > w skosach ze wzgledu na grubosc ktorej nie moge powiekszyc musze miec solidny
    > wspolczynnik.
    > to wychodzi taniej ale co to jest to nie wiem
    > http://allegro.pl/welna-mineralna-plyta-150-lambda-0
    -035-i6623199983.html
    > no i oczywiscie z transportem do mnie bedzie ze 20% drozsze.

    Walczę też z płytami tego typu (ale kompletnie nie wiem jakiej firmy),
    fachofcy położyli toto miejscami jako pierwszą warstwę, sztywne jest
    i pomijając fakt że nie dochodzi do styro na ścianie tylko kończy się
    w połowie muru, to z racji sztywności jak się źle położy, to wisi nad
    murem i jest dziura. Wywalam teraz to i zastępuję wełną miękką.
    Jak na skosach masz jakieś równe odcinki, nie wymagające cudowania w cięciu
    i dopasowywaniu takiego czegoś to można spróbować, ale ja bym czegoś takiego
    więcej nie brał po obecnych doświadczeniach ;)
    Chyba że ten model jest jakiś przyjaźniejszy w obsłudze.

    L.