  • Data: 2016-11-27 21:42:19
    Temat: Re: Ocieplanie piana PUR - grubosc
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 10:30:04 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Czy ktos próbował sypać wełnę z workow? Quent o ile pamietam? Jako górna
    > warstwa to byłoby ze wzgledu na robocizne ciekawe.

    Ja się przymierzam. Widziałem przez chwilę granrocka w fajnej cenie ale
    już ni ma. Macałem też temat jakiejś dziwnej wełny z odzysku, tania była,
    ale wychodziło 200kg/m3 co według mnie jest jakąś masakrą, bo granrock
    się sypie na 30-40kg/m3 z tego co czytałem.
    Jakbyś znalazł coś sensownego to daj znać, ja bym przytulił ze
    20m3, może jak weźmiem wspólnie to będzie taniej ;)

    L.