eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe. › Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
  • Data: 2018-03-20 14:12:40
    Temat: Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@g...com> napisał

    > Dom ma być parterowy o powierzchni użytkowej ok. 70 m2.
    > Strop chcę zrobić systemem Teriva aby móc wykorzystać strych na
    > graciarnię.

    bez sensu. Na graciarnie to wystarczy strop drewniany, dużo tańszy.

    Czy strop drewniany jest dużo tańszy to bym dyskutował.
    W obecnym domu właśnie zrobiłem sobie strop drewniany.
    Trzynaście (13) belek 22 x 16 x 7 metrów, deski modrzewiowe grubości 4 cm
    układane na zakładkę od góry na belkach.
    Na górze, na deskach folia, zasypka piaskowo-wapienna 8 cm, rzad legarów
    wysokosci 10 cm,
    miedzy nimi welna mineralna następnie znowu legary 10 cm prostpadle do
    poprzednich, między nimi znowu 10 cm wełny. Na to wszystko folia i deska
    podłogowa 3,2 cm na pióro i wpust.
    Myśle że strop Teriva byłby tańszy tyle że mniej izolacyjny.
    Tu jest fragment mojego stropu drewnianego od spodu:

    https://www.dropbox.com/s/0afi9ji17u3trh8/DSC07103.j
    pg?dl=0

    --
    Tomasz