eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe. › Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
  • Data: 2018-03-20 19:44:31
    Temat: Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@g...com> napisał

    Sufit podwieszany z pustką powietrzną? Źle i bez sensu. To izolacja na
    poziomie z lat 60-tych zeszłego wieku.

    Izolacja może nie najlepsza ale ja buduję właśnie w stylu z przed lat 50
    tych.
    Mój dotychczasowy dom wybudowany przeze mnie 12 lat temu też był z takich
    lat:

    https://www.dropbox.com/s/0afi9ji17u3trh8/DSC07103.j
    pg?dl=0

    Ja najchętniej wybudował bym ten nowy dom jeszcze w starszym stylu
    tylko nie mam lepszej koncepcji.
    Ja mam 74 lata i buduje ten dom tylko dla przyjemności tworzenia.
    To bedzie dom dla jednej osoby plus pies, sześć kotów i goście (dzieci,
    rodzina, znajomi).
    --
    Tomasz

    --