eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe. › Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
  • Data: 2018-03-23 12:18:44
    Temat: Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "abomito" <a...@w...pl> napisał

    Na to dałem folię, a na to -na gumowych przekładkach- deski równolegle do
    belek. Potem w poprzek- łącznie miały 25 cm.Na skrzyżowaniach dawałem
    usztywnienia z deski, żeby mi się to wszystko sie nie rozpadło podczas
    montażu.Zarówno ruszt, jak i górną warstwą zrobiłem z calówek.

    Najbardziej interesuje mnie ten ruszt.
    Z Twojego opisu wynika że kazda warstwa rusztu była robiona z desek o
    szerokości 12,5 cm.
    W jaki sposób utrzymywałes te deski w pionie? Czy po ulożeniu jednej warstwy
    rusztu zapełniałeś go wełna o grubości 10 cm a dopiero na tym układaleś
    drugą warstwę rusztu i następna warstwę wełny
    10 cm? Ja tak właśnie robiłem gdyż wełnę rozwijałem z rolki o takiej
    szerokości jak legary w moim ruszcie. Moje legary były 5 x 10 cm więc sie
    same nie przewracały.
    Z tego co piszesz, to zadnej zasypki na pierwszą folię nie dawałeś?
    --
    Tomasz