eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe. › Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
  • Data: 2018-03-23 11:19:17
    Temat: Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja robilem budżetowo.Strop miał 4,5 metra szerokości, więc belki 7x14
    wystarczyły.Musiały, bo tylko takie były wysezonowane. Deski na strop kupiłem w
    OBI.Nie byl to dobry zakup, bo miały krzywo frezowane wpusty. Trzeba było
    felcownikiem...
    Na to dałem folię, a na to -na gumowych przekładkach- deski równolegle do belek.
    Potem w poprzek- łącznie miały 25 cm.Na skrzyżowaniach dawałem usztywnienia z deski,
    żeby mi się to wszystko sie nie rozpadło podczas montażu.Zarówno ruszt, jak i górną
    warstwą zrobiłem z calówek.Kładłem dość ścisło, ale deski ze składu nie są suche-
    teraz szpary powodują, że wszystko oddycha.Na ruszt właśnie tektura falista w
    rolkach,żeby do wełny kurz się nie dostawał-A trochę powietrza też trzyma.Bywa w
    składach. A jak spadkobiercom to będzie przeszkadzać, to niech sobie sklejkę położą.
    Ale nie pamiętam jakę dałem wełnę - jakaś twarda była, w płytach...
    Mam jeszcze do położenia kawałek(5x5) izolacji na strop betonowy.Ale zamierzam dać
    miękki styropian a na to płytę OSB.Tyle, że cała już na strych nie wejdzie.Więc pewno
    będzie w kawałkach, na krzyż( jak kasa pozwoli... )
    Pozdro.abomito