    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 23 Jul 2013 03:02:32 -0700 (PDT)
    <wjxtiza73qge.y1tvhcptc7fq$.dlg@40tude.net>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <f...@g...com>
    <3...@g...com>
    <f...@g...com>
    <2...@g...com>
    <51ee2f94$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@4...net>
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 09:45:47 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > To wszystko nieprawda jest! Nie możliwe i w ogóle.
    >
    > Bo Wy na tych wioskach to nic tylko chlejecie i takie kogutki to muszą w
    >
    > mieście siedzieć, żeby od chamówy uciec i wielkiej kultury zażyć.
    >
    > :-)) Kogutek wie lepiej od nas wszystkich i już.
    >

    > PS.
    >
    > Nie mogę się doczekać, kiedy zacznę realizować swój domek poza miastem.
    >
    > Tylko że ja nie mam drzew żeby hamak zamontować, kurcze.
    >

    > --
    >
    > Franc

    Tak wiem lepiej. Wy nie rozumiecie i nigdy nie zrozumiecie że różnica pomiędzy
    mieszkaniem w domu w mieście a w domku za miastem nie polega na tym czego w mieście
    nie można zrobić a na wsi można. Polega na tym co na wsi trzeba zrobić czego nie
    trzeba zrobić w mieście. W mieście nie trzeba między innymi: dojeżdżać dużo dalej do
    pracy, ciągle czegoś reperować albo wymieniać bo się popsuło, kosić jakiejś trawy,
    zgarniać jesienią liści, sprzątać śnieg, Poza tymi i jeszcze wieloma pracami które
    trzeba zrobić i które dużo kosztują życie w mieście i poza nim specjalnie się nie
    różni. Z tym że w mieście ma się więcej czasu na nic nie robienie. To że w
    pojedynczych przypadkach bo ma bliżej do pracy i mieszka przy ulicy którą odśnieża
    miasto nic nie znaczy bo to są pojedyncze przypadki. Poza tym mieszkanie poza miastem
    jest dużo droższe jak brać pod uwagę nie tylko stosunek czynszu do podatku gruntowego
    czy jak on się tam nazywa. We własnych domach muszą mieszkać rolnicy bo propagowany
    system wiejskich bloków się nie przyjął i ludzie bardzo bogaci. Średniaki bez sensu
    przegrają swoje krótkie życie i życie swoich dzieci jeśli zrobią rzut na taśmę i
    zbudują sobie z reguły za duży dom. Na pewno dożyję momentu w którym wprowadzą
    podatek katastralny. Zobaczymy wtedy czy też będziecie tak optymistycznie nastawieni.
    Zwłaszcza ze już przebąkiwali o sposobie naliczania. W projekcie miała być to wartość
    księgowa a niedawno klepali o jakiś odgórnie narzuconych stawkach nie mających nic
    wspólnego z wartością nieruchomości. Zapewne się ucieszycie jak wam przyjdzie
    zapłacić rocznie od 7 tysięcy wzwyż przy gwarantowanym spadku wartości nieruchomości
    o 1/3. I znowu miastowi wygrają bo podatek katastralny obniży ceny najmu. Bo będzie
    płacony również od nie wynajętych mieszkań a nie jak teraz że nie wynajęte jest
    obłożone jakimś szczątkowym podatkiem.