  • Data: 2017-08-20 10:56:53
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Sz. napisał:

    > Owszem. Ale tylko jak kupujemy nowy, obcy dom dla siebie. Taki dom nie
    > ma dla nas żadnej wartości historycznej. Ojcowizna to zupełnie inna para
    > kaloszy (ja akurat nie miałem), właśnie dlatego, że ma dla nas wartość
    > sentymentalną.

    Mowa była o rzekomo dyskwalifikujących rozwiązaniach technicznych,
    które powodują konieczność wyburzenia takiego domu. Między innymi
    o wentylacji. Czy jeśli smrodek pochodzi z ojcowizny, to zamiast
    wady, staje się on zaletą?

    > Nie zauważyłem tej rzekomej nowej tradycji.

    A ja owszem, a ja tak. Widać nie każdy jest w rówym stopniu spostrzegawczy.

    --
    Jarek