  • Data: 2017-08-20 11:01:58
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 sierpnia 2017 10:50:46 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ojciec mój tak samo uważał. Przechodząc na emeryturę miał duże plany odnośnie pracy
    przy domu, ogrodzie itp
    > 3 czy 4 emerytury jednak zdążył wziąć zanim nagle opuścił ten świat.

    I uważasz, że to przez pracę na świeżym powietrzu? No nie rób jaj :)
    Moja babcia zmarła leżąc w swoim łóżku w swoim mieszkaniu przez chyba
    10 lat. Bo nie miała ochoty wstawać, chodzić, ruszać się. Ruch to zdrowie
    (ale trzeba to robić cały czas) :)

    > Podziwiać Twój optymizm.
    > Obawiam się że trochę inaczej będzie jak będziesz miał 60 kilka lat i 40letni dom.
    Ale jak pisałem wyżej- wszystko przed Tobą

    Mój ojciec mając 65 lat pomagał mi we wszystkim na budowie - także w tych
    najcięższych pracach (betonowanie, murowanie, noszenie betonowych
    bloczków). Serio dla Ciebie 60 lat to już koniec życia i liczenie tylko
    na innych? To słabe geny musisz mieć ;) 80cio latkowie pokonują maratony,
    a Ty tu z ogarnięcia 200m2 domu robisz problem (obecnie sprzątanie
    wszystkiego zajmuje nam 1,5h raz w tygodniu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.