  • 1. Data: 2009-05-10 16:24:38
    Temat: Ogrzewanie poza sezonem grzewczym
    Od: Pan Łoś <b...@n...pl>

    Centralne ogrzewanie wyłączone, kaloryfery zimne, a pranie w łazience
    śmierdzi wilgocią...

    Czy macie jakieś sprawdzone sposoby ogrzewania łazienki bez montowania
    dodatkowego kaloryfera na stałe? Nie interesują mnie również żadne tzw.
    "ręcznikowce" na C.O. i prąd, gdyż nie mogę robić żadnych przeróbek w
    mieszkaniu.

    Zatem... czy spotkał się ktoś z dobrym i bezpiecznym grzejnikiem
    elektrycznym, który np. można byłoby przymocować do zwykłego zimnego
    kaloryfera? Szczytem moich marzeń byłby w ogóle jakaś cienka płytka
    grzewcza, którą mógłbym zamontować pod górną kratownicą standardowego
    Radsona C.O., jaki posiadam w łazience, tak aby tylko wystawał przewód do
    gniazdka.

    Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc bądź podsunięcie pomysłów...

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś.

  • 2. Data: 2009-05-10 17:43:59
    Temat: Re: Ogrzewanie poza sezonem grzewczym
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Pan Łoś pisze:
    [...]
    > Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc bądź podsunięcie pomysłów...

    Szukasz jelenia?
    http://www.budowa.com.pl/nowosci/nowosci.asp?id=1284

    --
    pozdr. Jerzy

  • 3. Data: 2009-05-10 18:50:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Pan Łoś" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Centralne ogrzewanie wyłączone, kaloryfery zimne, a pranie w łazience
    > śmierdzi wilgocią...

    Problem z wentylacja, a nie btak grzejnikow.

  • 4. Data: 2009-05-11 17:27:05
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Do łazienki poza sezonem grzewczym najlepszy byłby promiennik podczerwieni, czyli
    często taka szklana rurka obudowana reflektorem, do zawieszenia na ścianie pod
    sufitem.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-05-15 07:46:57
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    > Użytkownik "Pan Łoś" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Problem z wentylacja, a nie btak grzejnikow.

    w bloku nie ma wentylacji wymuszonej , a grawitacyjna jest "napędzana"
    ciepłem z pomieszczenia,
    skoro jest zimno (też tak mam) to wentylacja jest nieskuteczna
    rozwiązaniem jest rozszczelnienie/otwarcie okna po tej stronie z której
    wieje wiatr, ale w domu będzie jeszcze zimniej

    jeffrey

  • 6. Data: 2009-05-15 10:03:56
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

> [...]
    > rozwiązaniem jest rozszczelnienie/otwarcie okna po tej stronie z której
    > wieje wiatr, ale w domu będzie jeszcze zimniej

    Gorzej jeśli okna są tylko od strony, z której prawie nigdy nie wieje wiatr
    (S), w dodatku są w osłoniętym balkonie... i co wtedy?

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś.

  • 7. Data: 2009-05-15 12:50:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > w bloku nie ma wentylacji wymuszonej

    A to ciekawostka. Dziesiec lat mieszkalem na 4 pietrze i co jakis czas
    wlaczaly sie wentyaltory na dachu, ciekawe co wentywaly?

  • 8. Data: 2009-05-15 13:15:07
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
> [...]
    >
    > A to ciekawostka. Dziesiec lat mieszkalem na 4 pietrze i co jakis czas
    > wlaczaly sie wentyaltory na dachu, ciekawe co wentywaly?

    oczywiście zakładasz że w każdym bloku są jakieś wentylatory - w moim nie ma

    jeffrey

  • 9. Data: 2009-05-15 13:15:50
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    Pan Łoś wrote:

    > Gorzej jeśli okna są tylko od strony, z której prawie nigdy nie wieje
    > wiatr (S), w dodatku są w osłoniętym balkonie... i co wtedy?

    kiszka

    jeffrey

  • 10. Data: 2009-05-15 13:47:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > oczywiście zakładasz że w każdym bloku są jakieś wentylatory - w moim nie
    > ma

    Nie, to Ty zalozyles, ze "w bloku nie ma wentylacji wymuszonej".