  • Data: 2020-02-15 19:52:53
    Temat: Re: Okno dachowe
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-02-15 18:23, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ale m4rkizy są nad oknami od strony południowej?

    nie, od strony południowej jest tylko droga wojewódzka przez którą
    przeprowadzam się na jesień

    gdybym natomiast miał wybór to zdecydowanie zasłonienie okien dachowych
    z zewnątrz jest wysoce pożądane bo latem słońce i utrudnienia w
    sensownym obmoskitierowaniu zabijają całą radość ze zwiększonej jasności