  • 1. Data: 2010-11-14 22:09:22
    Temat: PANELE podłogowe - pytanie o montaż
    Od: "PAweł" <i...@o...pl>

    Witam,

    Mam w mieszkaniu na wylewkach betonowych położoną kilka lat temu wykładzinę
    podłogową. Chciałbym ułożyć panele. Czy muszę usunąć wykładzinę czy mogę kłaść na
    wykładzinie?
    Jeżeli nie trzeba by zrywać wykładziny to czy potrzebna jest folia pod panele?

    Pozdrawiam
    PAweł

  • 2. Data: 2010-11-14 22:38:16
    Temat: Re: PANELE podłogowe - pytanie o montaż
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Lis, 23:09, "PAweł" <i...@o...pl> wrote:
> [...]
    > podłogową. Chciałbym ułożyć panele. Czy muszę usunąć wykładzinę czy mogę kłaść na

    Oczywiscie nie trzeba usuwac wykladziny - moze stanowic swietny
    podklad pod panele:) Ale podloze musi byc rowne.

    > Jeżeli nie trzeba by zrywać wykładziny to czy potrzebna jest folia pod panele?

    W praktyce - nie. W teorii - sprawdz w warunkach gwarancji, u
    niektorych (jak nie u wiekszosci) producentow to wymog zeby jej nie
    stracic.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-11-15 21:21:22
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > W praktyce - nie. W teorii - sprawdz w warunkach gwarancji

    no i jeśli kładziesz już tę (niekonieczną) folię, to niestety, ale pod
    wykładzinę...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2010-11-16 20:49:56
    Temat: Re: PANELE pod&#179;ogowe - pytanie o monta&#191;
    Od: "P." <i...@o...pl>

    folia pod
    panele?

    > no i jeli k&#179;adziesz ju&#191; t&#234; (niekonieczn&#177;) foli&#234;, to
    niestety, ale pod
    > wyk&#179;adzin&#234;...:-)
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    Dzięki Koledzy ;-)
    Zatem kładę bez folii. U mnie 4 pietro. podłogi suche jak pieprz ;-)

    Pozdrawiam

    P.