  • 1. Data: 2010-11-14 10:59:46
    Temat: kielichowy żeliwny osadnik deszczowy
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Poszukuję w okolicach Warszawy dystrybutora takiego elementu średnica 150. W
    starym rozsypał się ruszt kratki i cały syf z rynien leci w kanalizację :( .
    Produkuje takie coś odlewnia w Końskich.

    Bogdan

  • 2. Data: 2010-11-14 19:21:04
    Temat: Re: kielichowy żeliwny osadnik deszczowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bogdan wrote:
    > Poszukuję w okolicach Warszawy dystrybutora takiego elementu średnica
    > 150. W starym rozsypał się ruszt kratki i cały syf z rynien leci w
    > kanalizację :( . Produkuje takie coś odlewnia w Końskich.

    a sprawdzałeś już w hurtowniach instalacyjnych.

    W Krakowie to wiem gdzie kupic taki stuf od ręki :) (w sumei to chyab tylko
    jedna hurtownai ma to od ręki )

  • 3. Data: 2010-11-14 20:36:09
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Produkuje takie coś odlewnia w Końskich.

    No to może warto zadzwonić do Końskich i zapytać się.
    Adam

  • 4. Data: 2010-11-14 20:43:18
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > No to może warto zadzwonić do Końskich i zapytać się.
    > Adam
    zadałem poprzez stronę www zapytanie o dystrybutorów - może czytają?