    From: "Plumpi" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Date: Sun, 18 Mar 2012 14:45:28 +0100
    <jjquqk$m1q$1@news.task.gda.pl> <jjr5fg$s6i$1@inews.gazeta.pl>
    <4f633c40$1$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <jk05tq$9sk$1@inews.gazeta.pl>
    <4f63ac4b$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <jk1cbn$hfp$1@inews.gazeta.pl> <jk1k7a$p80$1@inews.gazeta.pl>
    <4f647420$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <jk1uqn$cbg$1@inews.gazeta.pl>
    <4f64bd09$1$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <jk2v45$pb3$1@inews.gazeta.pl>
    <4f65ce76$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4f65ce76$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...

    > Człowieku a co to za fenomen jest ten spawacz zawodowy? nie rozśmieszaj!
    >
    > Powiem krótko, może faktycznie do okazjonalnego spawania warto kupić sobie
    > za te 2kzł spawarkę TIG, przecież to promieniowanie okazjonalnie nie
    > będzie aż tak szkodliwe, tylko jak grube blachy taka spawarka TIG 200A
    > potrafi spawać, podobno 2,5mm, zgadza się?
    > Podobno taka spawarka TIG nie nadaje się do spawania wszystkiego?
    > Można nią spawać aluminium, stale węglowe? bo z opisów wynika że nadaje
    > się tylko do stali stopowych, czy to może chodzi o zastosowany gaz Argon i
> [...]

    Przepraszam. Masz całkowitą rację. Spawarki TIG, MIG-MAG oraz MMA to
    zabójstwo dla Ciebie, któe technologicznie Cię przerasta. :)
    Palnik, który znalazłeś
    http://allegro.pl/reczny-palnik-gazowy-1300-stopni-s
    tabilny-pa-03-i2180816986.html
    będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni, bo nim wyrządzisz sobie najmniej
    krzywdy.

    Nie rozumiem tylko po co zadajesz pytania, skoro i tak Ty i tak wszystko
    wiesz najlepiej?