  • Data: 2012-03-19 17:58:35
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jk78j7$7gv$1@inews.gazeta.pl...

    > kilkudziesięcioletnim stażem i sprzetem za 10 tys. zł, a jakość jego
    > spawów to będzie taka, że "klękajcie narody" :)
    > Tak naprawdę to on jest z tych wszystkowiedzących i tworząc ten wątek
    > oczekuje tylko i wyłacznie poklasku i wychwalania z naszej strony :D
    > Jak będziesz się tak wymądrzał to jeszcze dostaniesz zjebkę, że gówno się
    > znasz :D
    > Poczytaj tylko naszą dyskusję, w której także bierze udział Marek.

    No, może i masz rację. Ja do wszystkich tak z sercem na dłoni :) Tak mi się
    kojarzy że z osobą o nicku "news" prowadziłem kiedyś dyskusję która
    zmierzała do nikąd, ale co tam...
    Chce - skorzysta, nie chce - może skorzysta ktoś inny skoro się już
    naprodukowałem, choć umiejętność korzystania z usenetu ginie w narodzie....