  • Data: 2019-12-08 09:50:10
    Temat: Re: Panele fotowoltaniczne SPISEK
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Dec 2019 00:07:36 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Darmo to tez ale ja byłbym w stanie zapłacić za FV gdyby mi
    > się w max 5 lat zwróciło.

    Mnie zaciekawiło to, że 99% obaw komentujących to "a co jeśli grad
    spadnie?". O co chodzi z tym gradem?? Skoro panel jest elementem do
    instalacji zewnętrznej i kosztuje tyle kasy to chyba jest
    zabezpieczony przed warunkami atmosferycznymi? Komu grad uszkodził
    panele? Ja nie słyszałem o takim przypadku. Znam tylko przypadek
    mikrometoeroytu (eevblog).

    --
    Marek