  • Data: 2018-08-17 13:31:03
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 15 Aug 2018 16:16:14 +0200, Sir_Robak

    > Też sami będziemy układać i kleić, ale chciałbym zminimalizować ilość
    > gniazdek i dać dłuższy wąż (najlepiej chowany) bo są widzę 12 m i jakieś
    > eksperymenty nawet do 14.

    Ja sam nie robiłem, w zeszłym tygodniu ekipa wpadła i zrobiła. Kleili
    instalację (w dwóch miejscach mi się nie podoba, bo omijali wodne rury i
    zrobili pagórki).

    Nie wiem czemu ograniczasz ilość. Ja robiłem gniazdek ile wlezie, tj. jedno
    w kuchni pod SpeedLeo (choć miały być dwa pod Wally Flex w górnych
    szafkach, ale poszła najpierw elektryka i musiałem to zmienić bo instalacje
    kolidowały), jedno gniazdo pod SL/WF w jadalni, jedno w salonie pod WF (pod
    schodami w schowku), w łazienkach po jednym WF, w wiatrołapie też SL/WF, no
    i dwa gniazda do rury po jednym na piętro. Generalnie mam nadzieję, że
    rozrzucone po domu SL/WF spowoduje, że nie będę musiał tak często rozwijać
    długiej rury, a jeśli nawet wyjdzie na to samo, to wolę mieć podręczne
    odkurzacze niż za każdym razem jak mi się coś rozsypie dymać po rurę,
    rozwijać i na powrót chować.

    --
    Pozdor
    Myjk