  • Data: 2018-08-17 20:48:03
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 14 Aug 2018 12:13:54 +0200, Sir_Robak

    > 1) jakieś pe-flexy + skrzynki + tłumiki gdzie i z kim rozmawiać bo muszę
    > w 1 lub 2 miejscach pociągnąć w stropie żelbetowym.

    Robisz ogrzewanie w stropie, że musisz tam montować kanały? J
    ak nie, to zostaw przepusty tylko.

    Się jeszcze podepnę, bo robią mi tynki i niebawem muszę się też brać za WM.
    Słyszał ktoś może o puszczaniu rur WM po zewnętrznym murze (kostka
    piętrowa), pod ociepleniem (naturalnie odpowiednio zgrubionym aby zachować
    otulinę)? Nie chcę rur puszczać przez klatkę schodową żeby tam nie zabierać
    powierzchni na spoczniku (a innej opcji zbytnio nie ma). Jakieś zagrożenia
    widzicie?

    > 2) odkurzacz centralny kto ma i poleci coś sprawdzonego
    > dodatkowo jak mnie nie zrujnuje to jaki wąż chowany?

    Mnie wszyscy odradzali HaH, bo nie jest to nic szczególnie fajnego,
    szczególnie jak się źle wykona (a większość nie umie tego zrobić DOBRZE,
    trza mieć nielada doświadczenie i warunki instalacyjne) i przy tym drogie.

    --
    Pozdor
    Myjk