  • Data: 2018-08-17 20:34:08
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.08.2018 19:59, Mateusz Viste pisze:

    > Też się dziwię że ludzie montują te centralne odkurzacze i szarpią się z
    > wielometrowymi rurami.... uważając jednocześnie że to jakoś "lepiej" niż
    > normalny odkurzacz.

    Już widzę oczami wyobraźni siebie latającego z centralnym pytonem
    po salonie 9x6 m. Że już nie doliczę szerokiej na 2,5 metra werandy
    przylegającej do dłuższego boku salonu (do której też wypadałoby
    sięgnąć pytonem), bo jak jest wiatr, to wywieje paprochy dołem,
    pod balustradą. Ale kto głupiemu zabroni robić durnoty centralne?