  • Data: 2018-08-17 20:11:25
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    17 Aug 2018 17:59:09 GMT, Mateusz Viste

    > Też się dziwię że ludzie montują te centralne odkurzacze i szarpią się z
    > wielometrowymi rurami.... uważając jednocześnie że to jakoś "lepiej" niż
    > normalny odkurzacz.

    Dlatego właśnie montowałem gniazdka gdzie się da, znaczy, tam gdzie
    najbardziej się zazwyczaj brudzi, czyli: kuchnia, jadalnia, salon, łazienki
    i wiatrołap. Ot, otwieram szafkę/szufladę, łapię krótką rurę niczym
    suszarka na basenie, odkurzam co trzeba, zwijam rurę i zamykam
    szafkę/szufladę. No jeśli to jest gorsze niż latanie za każdym razem do
    kanciapy po odkurzacz (nawet akumulatorowy) to nie wiem jak to lepiej
    załatwić. Inna sprawa, że faktycznie ludzie robią odkurzacz centralny i
    zupełnie nie korzystają z możliwości jakie daje, bo rzekomo im więcej ujęć
    tym słabiej będzie ssać. W dupie to mam, mówiąc kolokwialnie, szczególnie
    że te straty wcale nie są takie duże.

    --
    Pozdor
    Myjk