  • 1. Data: 2011-04-09 14:01:47
    Temat: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!

    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_zg
    inela__banki_umywaja_rece.html
    "(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
    wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
    Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
    miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
    Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
    Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
    przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".

    PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
    rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
    bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
    dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
    dają krótką i lakoniczną odpowiedź.

    - Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
    dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
    klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
    banku.

    - To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
    się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."

  • 2. Data: 2011-04-09 14:31:52
    Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-04-09 16:01, Ikselka pisze:
> [...]
    >
    > - To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
    > się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."

    Po pierwsze - NTG
    Po drugie - proponuję bojkotować bank PKO BP. Za całokształt.

    Ewa

  • 3. Data: 2011-04-09 14:35:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 16:31:52 +0200, medea napisał(a):

    inela__banki_umywaja_rece.html

    > Po pierwsze - NTG

    Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
    indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
    domowego.

    > Po drugie - proponuję bojkotować bank PKO BP. Za całokształt.

    Dlaczego bojkotować BP? Nie po to zamieściam link. Ku przestrodze - inne
    banki nie lepsze, jakby co do czego.

  • 4. Data: 2011-04-09 15:44:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 9 Apr 2011 16:35:01 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
    > indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
    > domowego.

    "Opis: Dom - budynek i miejsce w ktorym sie zyje."

    Nie naciągaj. NTG. pl.biznes.banki. Tam już o tym była dyskusja.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-04-09 16:06:48
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-04-09 16:35, Ikselka pisze:

    > Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
    > indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
    > domowego.

    Tak, tak. To równie dobrze można by tu p. o seksie porozmawiać. W końcu
    też w domu się go uprawia. Zazwyczaj. ;)

    > Dlaczego bojkotować BP? Nie po to zamieściam link. Ku przestrodze - inne
    > banki nie lepsze, jakby co do czego.

    Abstrahując od tej dziennikarskiej kaczki, ogólnie za podejście do
    klienta i za beznadziejne reklamy z Majewskim, które kosztowały kupę
    forsy klientów banku.

    Ewa

  • 6. Data: 2011-04-09 18:59:59
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    medea <x...@p...fm> napisał(a):

    >Abstrahując od tej dziennikarskiej kaczki, ogólnie za podejście do
    >klienta i za beznadziejne reklamy z Majewskim, które kosztowały kupę
    >forsy klientów banku.

    A innych bankow to nie kosztuja?

  • 7. Data: 2011-04-09 19:00:59
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    >- To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
    >się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."

    Norma. Dla banku taki klient sie nie liczy.

  • 8. Data: 2011-04-09 21:54:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 21:00:59 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > (...)
    > Norma. Dla banku taki klient sie nie liczy.

    Ale jego pieniądze i owszem - skoro nie chcą oddać.

  • 9. Data: 2011-04-09 22:17:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.04.2011 16:35, Ikselka pisze:

    > Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
    > indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
    > domowego.

    Ty jesteś totalnie głupia czy może pijana?

  • 10. Data: 2011-04-09 22:21:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 00:17:37 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ty jesteś totalnie głupia czy może pijana?

    Ja nie, ale Ty i owszem - jak widać po pisaniu. I cham w dodatku. Choć nie
    wiem, czy to możliwe tak trzy w jednym...