  • Data: 2018-08-20 21:08:35
    Temat: Re: Piekarnik/zmywarka mnie "kopie"
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 13:39:14 UTC-5 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    obudowie (najlepiej srobowkretem z neonowka).

    jest podlaczony do ktorego przewodu.

    > To co wołałbyś: "Przestań pierdolić pojebie?"
    > Co widzisz nie tak w stwierdzeniu, że "piszesz bzdury", skoro piszesz
    > bzdury? Czy mam pisać, że mądrze napisałeś, ale ja to widziałbym
    > inaczej? Skoro jestem specjalistą w tej dziedzinie to piszę wprost, bo
    > wiem, że się mylisz i udzielasz błędnych porad, które w niczym nie
    > pomogą, a tylko mogą "wpuścić w maliny".

    > Jakie cyrki? Że jak zamieniłeś fazę z neutralnym to przestało kopać?

    Miedzy innymi kopala. Do kompletu czasem sie wylaczala. Serwis stwierdzil ze wszystko
    jest dobrze.
    Pomoglo odwrocenie wtyczki w gniazdku.
    Ale ty tego nie mozesz sobie wyobrazic. Malo widziales, malo kultury masz ale duzo
    krzyczysz.

    PLONK.