  • 1. Data: 2012-07-27 15:56:49
    Temat: Pistolet do malowania natryskowego
    Od: dyfer <d...@w...pl>

    Używał może ktoś z Was pistoletu elektrycznego do malowania ścian
    wewnętrznych? (np takiego:
    http://allegro.pl/zestaw-malarski-pistolet-malowania
    -kompresor-600w-i2493975452.html
    ) Zastanawiam się czy można tym uzyskać jakieś przyzwoite efekty oraz
    czy faktycznie przyśpiesza to malowanie w stosunku do zabawy wałkiem...

    Pozdrawiam
    Dyfer

  • 2. Data: 2012-07-27 16:02:02
    Temat: Re: Pistolet do malowania natryskowego
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 lipca 2012 15:56:49 UTC+2 użytkownik dyfer napisał:
> [...]
    > ) Zastanawiam się czy można tym uzyskać jakieś przyzwoite efekty oraz
    > czy faktycznie przyśpiesza to malowanie w stosunku do zabawy wałkiem...
    Poszukaj w arechiwum- nie tak dawno było.
    Co do przyspeiszenia to raczej nie przyspieszy a opóxni. dobry wałek jak kupoisz to
    robota migiem idzie, prawie nic nie nachlapiesz i eefekt przyzwoity.
    A takim pistolecikiem z pojemnikiem na farbe 1 litr to zabawa bezsensowna moim
    zdaniem

  • 3. Data: 2012-07-27 17:54:19
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >przyzwoity.
    >A takim pistolecikiem z pojemnikiem na farbe 1 litr to zabawa bezsensowna

    Ta bez sensu robota. Po drugie farby mieszkaniowe trzeba sprężać
    hydrodynamicznie, a nie wypluwać powietrzem.

  • 4. Data: 2012-07-27 20:33:34
    Od: szary <n...@x...pl>

    dyfer wrote:

    [ciach]
    > ) Zastanawiam się czy można tym uzyskać jakieś przyzwoite efekty oraz
    > czy faktycznie przyśpiesza to malowanie w stosunku do zabawy wałkiem...
    >
    > Pozdrawiam
    > Dyfer
    http://www.youtube.com/watch?v=MgYpcPXSiIU
    Tu jest chyba szybki sposób.
    Przecież samo malowanie nie jest ciężkie(!) - jak się ma wałek z kijem
    rozciaganym (za kilka lat znowu jak znalazł), troche taśmy po 4 zł rolka,
    ciężko to wszystko sprzątac , przestawiać (moja (i pewnie 90%) żona zawsze
    wszystkie meble wtedy planuje o 90* do poprzedniego układu, przykrywac, myć
    i oczywiście mam wynieść wszystkie moje graty! :-/ (lubie kabelki).
    A ja się na to wcale nie pisałem!! Mnie było dobrze, przewróciło się? -
    niech leży :) ..i to wszystko za moje pieniądze!
    PS. w tym roku maluje jeszcze mieszkanie ojca, 1/2 farby odpada od KG a 1/2
    trzyma sie zawzięcie.

  • 5. Data: 2012-08-05 21:04:36
    Od: fb <f...@h...com>

    Używałem do mebli dokładnie tego pistoletu tylko z naklejka dedry.
    Maluje się bez problemu. Odkurzacz strasznie wyje ale przy malowaniu
    najtańszymi akrylami w proporcjach "puszka farby w pistolet + woda do
    uzupełnienia zbiornika na full" pomalowałem dwiema warstwami 6 sporych
    krzeseł i jeszcze zostało farby w pistolecie. Jedno krzesło 2-3 minuty
    to max. W takich przypadkach wałek to sie nadaje... Nie malowałem co
    prawda ścian, ale na pewno spróbuje bo idzie bardzo równo, bez smug i
    zacieków. Oczywiście polecam najpierw kilka minut treningu :)