  • 1. Data: 2012-07-26 21:40:27
    Temat: Walek do malowaia paska na scianie pod sufitem
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Ponoc jest cos takiego, nie trzeba kleic tasmy, zna ktos namiary?

  • 2. Data: 2012-07-26 22:22:01
    Temat: Re: Walek do malowaia paska na scianie pod sufitem
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ponoc jest cos takiego, nie trzeba kleic tasmy, zna ktos namiary?

    Pytaj w sklepie z farbami, koszt piecdziesiat pare.
    Niestety sufit musi byc rowny, bo wylapie wszelkie nierownosci.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2012-07-27 08:08:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Pytaj w sklepie z farbami, koszt piecdziesiat pare.
    > Niestety sufit musi byc rowny, bo wylapie wszelkie nierownosci.

    No to nie mam rownego :-(

  • 4. Data: 2012-07-27 15:46:42
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > No to nie mam rownego :-(

    Ja to robilem w ten sposob, ze przy nierownosciach kleilem tasme nie na
    sufit tylko na sciane. Walek zostawia niedomalowany pasek o grubosci
    platikowej klapki zapobiegajacej dotykaniu walka do powierzchni
    sciany/sufitu prostopadlej/go. Tasme tak zeby nierownosci wystawaly ponad
    tasme od strony sufitu o ile sa wyzej, w sensie dolek w suficie. Pozniej w
    tych miejscach malowalem farba jaka jest na suficie. Dobra biala przykryje
    kazdy kolor za drugim razem. Wiec walek przyspiesza znacznie prace, tylko
    pozniej trzeba niestety szczegoliki poprawic jezeli cos w oczy kluje.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2012-07-28 08:21:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > kazdy kolor za drugim razem. Wiec walek przyspiesza znacznie prace, tylko
    > pozniej trzeba niestety szczegoliki poprawic jezeli cos w oczy kluje.

    Masz na mysli ten walek?
    http://samremontujeszmieszkanie.pl/2010/04/walek-do-
    odcinania-kolorow/

  • 6. Data: 2012-07-28 10:27:37