  • 1. Data: 2012-07-27 00:31:50
    Temat: garaż, chudziak, pylenie
    Od: szary <n...@x...pl>

    pewnie było ze 100 razy ale google daje jak zwykle (w końcu to ich zarobek)
    reklamy.
    Garaż [w bloku] z wylanym jakimś chuidziakiem albo i gorzej.
    Po zamiataniu zbiera się pyłu na kilogramy (pełne szufelki).
    garaż wynajmuję na 3-4 lata. Co z tym można począć (powstrzymać)?

    Pierwszy tańszy pomysł to kupić ze 2 worki cementu, rozrobić gęściej z wodą
    i wylać wprost na tą kurzawkę.
    Wytrzyma to 3 lata jako tako - bez chmury kurzu?

    Dodać coś? Szkło wodne(?) (degraduje się szybko) czy jakie inne licho, może
    jakąs tanią farbę wylać (ale bez pozwu włąsciciela potem)?
    Cel: tanio, na 3 lata.

  • 2. Data: 2012-07-27 08:33:54
    Temat: Re: garaż, chudziak, pylenie
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 27.07.2012 00:31, szary pisze:
> [...]
    >
    > Dodać coś? Szkło wodne(?) (degraduje się szybko) czy jakie inne licho, może
    > jakąs tanią farbę wylać (ale bez pozwu włąsciciela potem)?

    no najtaniej do garażu(oprócz farby, która się trzymać średniawo raczej
    będzie jak wszystko pyli) to kupić płytki w promocji w markecie i samemu
    je położyć - na płaskiej i równej podłodze to bułka z masłem dla
    największego lamera.
    Możesz spróbować jakimś gruntem głęboko penetrującym, ale obawami się że
    nie pomoże zbyt wiele. Spieprzone przy wykonaniu i tyle.

  • 3. Data: 2012-07-27 10:51:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-27 08:33, Albercik pisze:

> [...]
    > będzie jak wszystko pyli) to kupić płytki w promocji w markecie i samemu
    > je położyć - na płaskiej i równej podłodze to bułka z masłem dla

    Kafle w garażu to dość marny pomysł. Nic nie wsiąka w podłoże, każda
    woda z opon to wieczne kałuże. Nie lubię tak.

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-07-27 11:15:36
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "szary" <n...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Garaż [w bloku] z wylanym jakimś chuidziakiem albo i gorzej.

    No jak gorzej to może trzeba było od razu "bez krempacji" przez "j" pisać
    ;-)

    pozdrawiam

    mcs

  • 5. Data: 2012-07-27 11:51:36
    Od: szary <n...@x...pl>

    Albercik wrote:

> [...]
    > Możesz spróbować jakimś gruntem głęboko penetrującym, ale obawami się że
    > nie pomoże zbyt wiele. Spieprzone przy wykonaniu i tyle.

    terakota/płytki odpadają, to i tak za dużo roboty (nie mam na kompletnie
    czasu na to, kładłem u teściowej w łazience) i za drogo (nawet odpadowe), do
    szajsu i tak nie przylepię. Zresztą, jest wtedy dosyć ślisko a ja mam garaż
    że dzwi nie można szerzej otworzyć, nie chcę zaparkować w rowerach itd.

    Interesuje mnie tylko wylanie czegoś z wiadra i rozgarnięcie jaką szczotką,
    tak aby to związało sensownie ten pył co się tworzy ponownie od samego
    zamiatania.
    Chyba na próbę kupię ten worek cementu i zobaczę co wyjdzie, koszt
    doświadczenia nie jest duży.

  • 6. Data: 2012-07-27 12:05:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 lipca 2012 10:51:22 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > W dniu 2012-07-27 08:33, Albercik pisze:
    gt; najwi�kszego lamera.

    > Kafle w gara�u to do�� marny pomys�. Nic nie wsi�ka w pod�o�e,
    ka�da
    > woda z opon to wieczne ka�u�e. Nie lubi� tak.

    Dlatego w garażu powinno byc korytko sciekowe lub chociaż kratka na środku i spadki
    odpowiednie. Najprościej koryko w progu i lekki spadek w kierunku drzwi

  • 7. Data: 2012-07-28 06:25:00
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik szary napisał:
    > Chyba na próbę kupię ten worek cementu i zobaczę co wyjdzie, koszt
    > doświadczenia nie jest duży.

    jak worek, czy dwa i ma być z wiadra, to spróbuj wylewkę samopoziomującą
    - jednak drożej od cementu, ale chyba będzie pewniej.

    pozdr
    Robert G.

  • 8. Data: 2012-07-28 08:32:50
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    szary <n...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Dodać coś? Szkło wodne(?) (degraduje się szybko) czy jakie inne licho, może
    > jakąs tanią farbę wylać (ale bez pozwu włąsciciela potem)?

    najtańszy olej do maszyn. jak nie było super hiper posadzek z żywicy do hal
    fabrycznych to tak robili. Działa. jak nie zależy na zapachu to może być
    przepracowany silnikowy.