  • 1. Data: 2012-07-27 01:44:24
    Temat: Kiki Tobie dedykuję
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    www.funiaste.net/2012/lipiec/25/

    w zestawie filmów na końcu zapuść sobie układacza
    Możesz to pokazywać swoim partaczom :D

    p.

  • 2. Data: 2012-07-27 11:39:33
    Temat: Re: Kiki Tobie dedykuję
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > www.funiaste.net/2012/lipiec/25/

    > w zestawie filmów na końcu zapuść sobie układacza
    > Możesz to pokazywać swoim partaczom :D

    ten gościu jest obłędny...
    takiemu, to aż nie żal płacić za robotę...

    ale jedna rzecz mnie zaciekawiła: co za ścianę on muruje?
    w pierwszej chwili myślałem, że to komin wentylacyjny

    ale nie robi poprzecznych spoin pomiędzy kanałami
    i nie wygładza spoin od środka...

    dba tylko o szczelność zewnętrznych połączeń,
    tak, jakby to potem miało być jeszcze zalewane...
    na stole obok zaprawy widać grube pręty zbrojeniowe - przypadek?
    jeśli nie, to chyba stawia fundament - nie bardzo widzę taką pancerną ścianę
    powyżej poziomu 0...

  • 3. Data: 2012-07-27 16:56:55
    Od: 1cm <j...@g...com>

    pręty zbrojeniowe idą do środka w te otwory i są następnie zalewane (nie
    tyle cała ściana co otwory przez które przechodzi pręt), a często jest
    jeszcze poziome zbrojenie z siatki powiedzmy co 4 rzędy bloczków. Takie
    ścianki stawiają już na fundamencie.

    pzdr.

  • 4. Data: 2012-07-27 17:47:21
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Piotr Boncza" <p...@g...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    www.funiaste.net/2012/lipiec/25/

    > w zestawie filmów na końcu zapuść sobie układacza
    > Możesz to pokazywać swoim partaczom :D

    Tak się muruje u nas z tego gówna - Porothermu. Dokładnie tak i później
    wieje z gniazdek.
    Ściany szczytowe by wyszły piękne. Albo by zostały puste albo by zalali
    zaprawą aż do dołu rotfl :-)

    Może to jakaś technologia na południu albo nie dom tylko murek, balustrada
    dla zwiedzających? Wleją w to beton, jednego pręta co metr i będzie git?
    Przecież w naszym klimacie z pustaków betonowych czy prawie betonowych nie
    da się stawiac nic.

  • 5. Data: 2012-07-27 17:59:26
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    Już wiem. To chyba płot. Są kraje gdzie zamiast ogrodzenia stawia się murki
    i to tak mi wygląda.

  • 6. Data: 2012-07-27 20:19:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    > Już wiem. To chyba płot. Są kraje gdzie zamiast ogrodzenia stawia się
    > murki i to tak mi wygląda.

    To chyba wiezienny, sadzac po wysokosci.

  • 7. Data: 2012-07-27 22:39:13
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    >
    > To chyba wiezienny, sadzac po wysokosci.

    Tak ale na ścianę domu to mi nie wygląda, przynakmniej nie w naszym
    klimacie. Na pewno nie jest to ściana pod ciężki strop. Raczej odgrodzenie
    od ulicy. Taka byleścianka.
    W naszych warunkach taki mur byłby do niczego. Chyba tylko porotherm na dwa
    paski pianki jest gorszy :-) No bo ten mur z filmu chociaż jest z materiału
    NIEporyzowanego i jakby wiało to środkiem, a nie całą powierzchnią i
    środkiem :-)

  • 8. Data: 2012-07-29 17:19:32
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    > NIEporyzowanego i jakby wiało to środkiem, a nie całą powierzchnią i
    > środkiem :-)

    No dobra :P
    tu macie następny odcinek:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=xq0cH8TyI0g

    p.

  • 9. Data: 2012-07-29 22:46:30
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Piotr Boncza" <p...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    >No dobra :P
    >tu macie następny odcinek:
    >http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
    d&v=xq0cH8TyI0g

    No i wszystko jasne. Wibratorem rozgonił płynny beton w szpary, których nie
    pomurował.
    U nas te papraki to by tam napchaliśmieci, a składniki na beton ukradli :-)
    Nie mówiąc, że o wibrowaniu nie słyszeli.

    To nie ściana domu ale jakaś balustrada. Zamiast szalować całości zrobili
    tak jak widać. Będzie wytrzymałe ale z izolacyjnością to ma mało wspólnego.

  • 10. Data: 2012-07-31 15:05:48
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Tak się muruje u nas z tego gówna - Porothermu. Dokładnie tak i później
    > wieje z gniazdek.
    > Ściany szczytowe by wyszły piękne. Albo by zostały puste albo by zalali
    > zaprawą aż do dołu rotfl :-)

    To skoro nie to gówno to co?

    1) Beton komórkowy da się kroić nożem, pęka i żeby obrazek powiesić to muszę
    używać specjalnych wkrętów, no chyba że dać gęstość 700 - może ciut lepiej

    2) Silka jest fajna, ale zimna

    3) Keramzytobeton się kruszy

    4) Poroterm to gówno jak sam powiedziałeś

    Więc k...co?

    MS